När kunderna har semester övergår vår telefonsupport till kortare öppethållningstider.
Läs mera >>CSI-systemets användaravgifter innefattar också vår sakkunniga kundsupport, som hjälper till med problem som gäller användningen av systemet. Supporttjänsten nås per e-post och telefon vardagar kl. 9-16 (i Sverige 8-15).
Läs mera >>Systemets användaravgifter innefattar supporttjänsten samt utredning och korrigering av systemfel. För andra tjänster debiteras skilt.
Läs mera >>CSI debiterar för systemanvändningen kvartalsvis. Debiteringen baserar sig på den aktiveringsrapport som fås av kunderna efter varje kvartal.
Läs mera >>CSI:s kundsupport betjänar vardagar kl. 9:00-16:00 (Sverige 8:00-15:00). Mellan dessa tider läser vi e-post (help@csihelsinki.fi) och svarar i telefon (+358 10 322 7880).
Läs mera >>Om kundens problem visar sig bero på ett systemfel, påbörjar CSI reparationsåtgärderna enligt hur brådskande korrigeringen är.
Läs mera >>