Om CSI:s tjänster

Information om våra tjänster och kostnader.

Avvikande telefontider i CSI:s support under sommareveckorna

När kunderna har semester övergår vår telefonsupport till kortare öppethållningstider.

Läs mera >>

Vilka tjänster ingår i systemets användaravgift?

CSI-systemets användaravgifter innefattar också vår sakkunniga kundsupport, som hjälper till med problem som gäller användningen av systemet. Supporttjänsten nås per e-post och telefon vardagar kl. 9-16 (i Sverige 8-15).

Läs mera >>

Vilka CSI-tjänster kostar extra?

Systemets användaravgifter innefattar supporttjänsten samt utredning och korrigering av systemfel. För andra tjänster debiteras skilt.

Läs mera >>

Hur debiteras jag för användningen av systemet?

CSI debiterar för systemanvändningen kvartalsvis. Debiteringen baserar sig på den aktiveringsrapport som fås av kunderna efter varje kvartal.

Läs mera >>

Hur snabbt får jag hjälp med mitt problem?

CSI:s kundsupport betjänar vardagar kl. 9:00-16:00 (Sverige 8:00-15:00). Mellan dessa tider läser vi e-post (help@csihelsinki.fi) och svarar i telefon (+358 10 322 7880).

Läs mera >>

Hur snabbt reagerar CSI på systemfel?

Om kundens problem visar sig bero på ett systemfel, påbörjar CSI reparationsåtgärderna enligt hur brådskande korrigeringen är.

Läs mera >>

Hittade du inte det du sökte?
Skicka en fråga