CSI LAWYER JA CSI PROFESSIONAL 11.0 ON JULKAISTU
9. marraskuun, 2022 | VersiojulkaisutCSI Lawyer ja CSI Professional -ohjelmistojen versio 11.0 on nyt netistä päivityksensä tekevien asiakkaiden ladattavissa. Erillisen asennuspaketin tarvitsevat asiakkaat voivat sopia päivitysajankohdasta erikseen CSI:n kanssa.
Version muutokset löytyvät extranetin Ohjeet-osioon lisätystä ”CSI-ohjelmistojen versio 11.0 – Muutosdokumentista”. Dokumentti ja asennusohjeet on lähetetty myös suoraan niiden asiakkaidemme pääkäyttäjille, joiden tiedämme käyttävän nettiasennuspakettia.
Version tuomien muutosten joukossa ovat mm. seuraavat:
Alitoimeksiantojen käsittely ja laskuttaminen
Mikäli toimeksiantojen hoidossa hyödynnetään pää-/alitoimeksiantorakennetta:
- Alitoimeksiannot on nyt mahdollista numeroida päätoimeksiannon mukaan
- Päätoimeksiantoon kiinnitetyt roolihinnat ovat kopioitavissa alitoimeksiannolle
- Päätoimeksiannon kautta laskutettavien alitoimeksiantojen toimenpiteet ja kulut näkyvät myös päätoimeksiannolla
- Pää- ja alitoimeksiantojen laskuttamista varten ohjelmisto luo myös alikoelaskut, jotka voidaan tarkastaa erikseen
- Päätoimeksiannolta tehtyyn laskuun voidaan tulostaa erittely pää- ja alitoimeksiannoittain.
Hinnoitteluun liittyviä parannuksia
- Asiakkaiden hinnat listaavaan raporttiin tuodaan myös asiakkaille määritetyt alennukset sekä tieto asiakkaan ensisijaisen alennuksen lähteestä
- Roolihinnastot ovat nyt kiinnitettävissä asiakkaan ohella myös asiakkaan yksittäiseen toimeksiantoon.
Laskutukseen liittyviä parannuksia
- Koelaskun ja laskun kokonaismuutosta tehtäessä käyttäjää pyydetään nyt kirjaamaan syy kokonaismuutokseen, mikä helpottaa sen syyn selvittämistä jälkikäteen
- Laskuun lisätyt liitteet voidaan lähettää verkkolaskun mukana Maventaan ja sisällyttää laskuaineistoon
- Verkkolaskun esikatselu voidaan asettaa pakolliseksi.
Käyttöoikeuksiin liittyviä parannuksia
- Pääkäyttäjät voivat kiinnittää käyttäjäryhmäkohtaisesti raportteja ja näkymiä ohjelmiston pikavalinnoiksi, jolloin ryhmän jäsenet saavat ne auki suoraan ohjelmiston yläpalkista.
- Oikeus tallentaa kuluja tai viedä ohjelmiston tietoja Exceliin on mahdollista rajata tietylle käyttäjäryhmälle.
- ”Avustaja”-käyttäjätyyppi on nyt ”Rajoitettu käyttäjä”, mikä kuvaa kyseisen käyttäjätyypin roolia ja vähentää sekaannuksia toimeksiannon vastuurooleihin kuuluvan Avustaja-roolin kanssa.