CSI Lawyer ja Professional 10.1-korjausversio 27.10.21
27. lokakuun, 2021 | VersiojulkaisutJulkaisemme tänään 27.10.21 korjausversion CSI Lawyer ja CSI Professional -ohjelmistoista. Versio korjaa seuraavat ohjelmistovirheet:
- Esteellisyyshaun näkymään asetuksissa tehdyt muokkaukset (kuten ryhmittelyt) eivät näkyneet, kun esteellisyyshaun teki pääikkunan yläpalkin hakukentästä.
- Esteellisyyshakulista katosi, jos tehtiin monta esteellisyyshakua peräkkäin ja viimeisen haun lopuksi pyrittiin avaamaan esteellisyyshakulistan riviltä valikko hiiren oikealla.
- Esteellisyyshaun tuottamassa listassa passivoiduilta asiakkailta puuttui passivoinnista kertova harmaa kuvake.
- Kun esteellisyystarkastuksen aloitti joko esteellisyyshausta tai avauspyynnöltä, toimeksiantolista ryhmiteltiin osapuolen ja toimeksiannon mukaan, mikä teki siitä vaikeasti luettavan.
- Vaikka järjestelmän parametreissa avauspyyntö oli poistettu käytöstä, avauspyyntökenttä näkyi esteellisyystarkastuksen ja asiakkaan tunnistustapahtuman ikkunoissa, ja toimeksiannolla Toimeksiantaja-kentän oli tunnistustarpeesta kertova kuvake.
- Normaalikäyttäjä, jolla oli laajennetut oikeudet, ei voinut lisätä uusia tiimin jäseniä sisäpiiritoimeksiantoon, ellei hän ollut toimeksiannon omistaja tai vastuuhenkilö. Nyt laajennettujen oikeuksien ryhmään kuuluva käyttäjä ja sisäpiiritoimeksiannon laskutusyhteyshenkilö voivat lisätä tiimin jäseniä.
- Toimeksiantolistan ”Omat kattohinnan hälytysrajan ylittäneet” -näkymässä suodattimet olivat virheellisesti valittavissa.
- Kun uutta toimenpidettä kirjattiin ei-laskutettavaan toimeksiantoon, toimenpiteen tekijää ei voinut vaihtaa.
- ”Toimenpiteiden tunnit yhteensä” -tieto ei tulostunut vedoslaskulle, vaikka tieto oli valittu tulostusparametri-ikkunassa.
- Laskulistassa näkyi virheellisesti keltainen muistilappu verkkolaskuna lähetetyn laskun rivillä, vaikka lähetyksestä tallentuvat muistiinpanot ovat tyypiltään arkistoituja.
- Verkkolaskun lähetys Maventa API -muotoisena epäonnistui, jos toimipisteen ”Laskun tulostus” -parametreissa laskutiedoston nimen muoto oli ”PayerName – InvoiceNumber”.
- Maventa API -lisäosan kautta yritysasiakkaalle lähetetty lasku meni tulostuspalveluun, vaikka verkkolaskuoperaattori ja -operaattoritunnus oli määritetty asiakkaan tietoihin.
- Jos verkkolaskun aineistomuotona oli Maventa API, yksityisasiakkaan laskun lähetys Maventaan (tulostuspalveluun) ei onnistunut.
- Näkymää muokattaessa sarake, jossa on tietueen aktiivisuuden/passiivisuuden näyttävä kuvake, katosi.
- Tiettyjen listojen vienti Exceliin epäonnistui.
- Käyttöoikeuksien päivittäminen M-Filesissa epäonnistui, kun CSI-ohjelmistossa muokattiin käyttäjäryhmää ja muutos vaikutti yhteenkin suojattuun toimeksiantoon, jonka dokumentti oli sillä hetkellä M-Filesissa varattuna muokattavaksi. Nyt kyseinen dokumentti ohitetaan ja käyttäjä saa siitä ilmoituksen.