CSI Mobilen, CSI MyDeskin ja time tracking -integraatioiden käytettävyysongelma
21. joulukuun, 2023 | UutisetOsa asiakkaistamme on viime päivinä kärsinyt CSI Mobilen ja CSI MyDeskin sekä TiQTime- ja Ilves MyActivities Pro -integraatioiden käytettävyysongelmista. Ongelma on esiintynyt satunnaisesti erikokoisilla pilvi- ja OnPremise-asiakkailla. Kyseisten sovellusten ja integraatioiden takana oleva välityspalvelu on syystä tai toisesta joko osittain tai täysin jumiutunut.
Ongelman korjaamiseksi on tehty kiireellinen tukipyyntö Microsoftille, ja osa asiakkaistamme on nyt vahvistanut palveluiden taas toimivan. Pyrimme saamaan palvelun käyttöön mahdollisimman nopeasti kaikille asiakkaillemme. Sillä välin toimenpiteiden kirjaaminen onnistuu CSI-ohjelmistossa.
Olemme hyvin tietoisia siitä, että lähestyvät joulunpyhät ja vuodenvaihde luovat paineita saada kirjaukset ajoissa ohjelmistoon. Pahoittelemme yhteysongelmasta aiheutunutta haittaa, ja pyrimme myös varmistamaan, ettei ongelma toistu.