CSI-ohjelmistojen 11.0-korjausversio 19.4.23

19. huhtikuun, 2023 | Versiojulkaisut

Julkaisemme tänään kaikista CSI-ohjelmistoista korjausversion, joka bugikorjausten ohella tuo parannuksia myös mm. Due-integraatioon ja mahdollistaa pää-/alitoimeksiantorakenteessa koelaskun muodostamisen valituista toimenpiteistä. Näistä muutoksista julkaisemme erillisen kuvauksen.

Uusi versio sisältää korjaukset seuraaviin ohjelmistovirheisiin:

  • Ohjelmisto ilmoitti alennustaulukon estävän emoyhtiöksi merkityn asiakkaan passivoinnin, vaikka asiakkaalla ei edes ollut alennustaulukkoa.
  • Uuden avauspyynnön tai toimeksiannon luonti muodosti asiakkaalle tunnistustapahtuman, vaikka asiakkaan tunnistuksen aktivointipäivä oli parametrilla asetettu tulevaisuuteen.
  • Kun toimeksiannon maksajalta, jolla jo oli tunnistustapahtuma, poistettiin maksajan rooli ja sitten palautettiin se, ohjelmisto loi virheellisesti samalle maksajalle toimeksiantoon uuden tunnistusrivin.
  • Kun asiakkaan tunnistustapahtumaan tallensi tunnistuspäivämääräksi tulevaisuudessa olevan päivän, ohjelmisto ei varoittanut siitä, vaan tallensi tiedon tavalliseen tapaan. Korjauksen jälkeen käyttäjälle näytetään tästä ilmoitus. 
  • Kun asiakkaan tunnistus oli käytössä ja yksityishenkilölle yritti tehdä uuden toimeksiannon, toimeksiannon tallennus tuotti virheilmoituksen eikä tallennus onnistunut.
  • Kun toimeksiantoon lisäsi uuden asiakasvaratapahtuman Uusi-painikkeella, asiakasvaratapahtuman Asiakas-kenttä oli tyhjä ja tiedonvalintaikkuna listasi oletuksena valittavaksi käyttäjän ’omia’ yritysasiakkaita eikä toimeksiannon osapuolia.
  • Jos ohjelmistossa oli useampi päätoimeksianto samalla aiheella, niissä päätoimeksiannon kautta laskutettavia alitoimeksiantoja ja alitoimeksiannoissa toimenpiteitä, ’Laskutettavat toimeksiannot kuluvaan päivään’ -näkymä listasi kaikki nämä pää- ja alitoimeksiannot ilman ryhmittelyä.
  • Budjetoidut toimeksiannot -näkymän budjetoituja tunteja näyttävissä sarakkeissa ei ollut kunnollisia sarakeotsikoita.  
  • Kun toimeksiannolla oli alitoimeksiantoja ja niissä kuluja ja toimenpiteitä, päätoimeksiannon ’Avoimet kulut toimeksiannoittain’ ja ’Avoimet toimenpiteet toimeksiannoittain’ näkymissä ei voinut vaihtaa Tila-suodatuksen arvoa, vaan listalla näkyivät aina vain avoimet kulut tai toimenpiteet. 
  • ’Avoimet toimenpiteet’ ja ’Avoimet kulut’ -näkymissä oli automaattisesti suodatus ’Avoin’, mutta Tila-suodattimeen saattoi silti valita arvon, jolloin toimenpiteiden tai kulujen lista jäi tyhjäksi. Korjauksen jälkeen Tila-kenttä ei enää ole valittavissa. 
  • Vaikka toimeksiannosta luotu koelasku oli edelleen tilassa ’avoin’, sopimushintaan ei voinut enää sisällyttää toimenpidettä. 
  • Kuluikkunassa oli tarpeeton tyhjä kenttä. 
  • Kun vierasvaluuttaisessa toimeksiannossa oli käytössä yleiskulu ja toimenpiteiden syöttö valuutassa oli sallittu mutta kulujen ei, koelaskun esikatselu euroissa näytti kulujen summat virheellisesti.
  • Koelaskun tarkastajat-kansion ja toimeksiannon Tarkastusprosessikansion kautta oli mahdollista lisätä kokonaan uusi käyttäjä.
  • Jos koelasku oli vielä hyväksymättä, koelaskun luonnin jälkeen maksajalle lisätty alennustaulukko ohitti maksajalle aiemmin asetetun prosenttialennuksen, jolloin koelaskun hyväksymisen jälkeen laskulle tuli alennustaulukon mukainen alennus. Korjauksen jälkeen alennustaulukkoa ei huomioida, jos sen on lisätty vasta koelaskun luonnin jälkeen. 
  • Esikatseltaessa laskua oletuslaskupohjalla joko englanniksi tai liettuaksi VAT-numerokenttä oli liian kapea, joten numero jatkui seuraavalle riville ja lasku näytti epäselvältä.
  • Kun pää-/alitoimeksiantorakenteessa pääkoelaskulta hylkäsi toimenpiteitä tai kuluja, pääkoelaskun laskutuskauden alkupäiväksi muuttui 31.12.9999.
  • Kun päätoimeksiannolla oli päätoimeksiannon kautta laskutettava alitoimeksianto ja molemmissa kuluja ja toimenpiteitä, ja pääkoelaskulla merkittiin tarkastetuksi ensin kaikki toimenpiteet ja sitten kaikki kulut, alikoelasku ei mennyt ’Tarkastettu’-tilaan.
  • Jos asetuksissa lisäsi kulutyypin ja loi sille kielikäännöksen, lisäsi sen jälkeen kyseisen kulutyypin esimerkiksi yleiskulun ’Kulutyyppi’-parametriin, loi uuden toimenpiteen toimeksiantoon ja – laskua luomatta – esikatseli laskua kulutyypin kielikäännöksen kielellä, yleiskulurivi oli esikatselussa tyhjä.
  • Kulu näkyi laskuerittelyn esikatselussa aina käyttöliittymän kielellä, vaikka toimeksiantoon ja laskun esikatseluun oli valittu vieras kieli, jolla löytyi myös kielikäännös kulutyypille.  
  • Jos laskutusmuistion tekstiä muokkasi ja päivitti näkymän muutoksia tallentamatta, ohjelmisto ei kysynyt, halutaanko muutokset tallentaa eikä liioin päivittänyt muistiota.
  • Kun CSI LakiMies -ohjelmistossa asiakkaan parametreissa oli määritetty alennusprosentti ja asiakkaan toimeksiannosta luotiin lasku valittuun päivään, ’Maksajien osuudet ja alennukset’ -välilehdellä ei tietyssä tapauksessa saanut poistettua alennusprosenttia eikä alennusta. Ohjelmisto antoi virheilmoituksen eikä luonut laskua.
  • Jos toimeksiantoon tai koelaskuun oli lisätty laskutusmuistio korvaamaan normaali laskuerittely, laskutusmuistiovälilehdeltä poistettu teksti tuli kuitenkin näkyviin laskun esikatseluun ja itse laskulle.
  • Jos päätoimeksiannolla oli päätoimeksiannon kautta laskutettava alitoimeksianto, molemmissa toimeksiannoissa eri päivinä kirjattuja kuluja ja toimenpiteitä ja päätoimeksiannolta luotiin lasku valittuun päivään, ohjelmisto antoi virheilmoituksen eikä laskua luotu.
  • Kun avasi suorituksen ja valitsi sen Kohdistukset-kansiossa Uusi-painikkeen, laskun tiedonvalintaikkunassa oli aktiivisena turhia painikkeita.
  • ’Pysyvät sisäpiiriläiset’ -raportilta puuttuivat sisäpiiriläisten yhteystiedot.
  • Jos käytössä oli Fennoa-integraatio, johon toimeksiantodimensio oli määritetty virheellisesti kirjaimin eikä numerona, puuttuvasta dimensio-id:stä ei tallentunut virhettä integraatiolokiin.
  • Kun käytössä oli Netvisor-integraatio, laskun perumisen yhteydessä syntynyt hyvityslasku siirtyi Netvisoriin. Hyvityslaskun kohdistaminen Netvisorissa alkuperäiseen laskuun loi virheellisesti suorituksen, joka siirtyi CSI-ohjelmistoon ja jäi roikkumaan ’Kohdistamattomat suoritukset’ -listalle.
  • Kun pääkäyttäjälle oli asetuksissa määritetty navigointioikeudet ja sen jälkeen aktivoitiin ohjelmistoparametreissa käyttöön prospekti- tai myyntimahdollisuus-toiminnallisuus, Myynti -ja markkinointi -kansioita ei pääkäyttäjän navigointioikeuksissa saanut näkyviin luomatta pääkäyttäjälle kokonaan uusia navigointioikeuksia.   
  • Pääkäyttäjän vaihtaminen normaalikäyttäjäksi julkaisi uudelleen jo käytöstä poistetun muistutuksen siinä tapauksessa, että muistutus oli kyseisen pääkäyttäjän luoma ja hän oli sen ensin julkaissut kaikille käyttäjätyypeille ja sitten peruuttanut julkaisun. 
  • Jos pääkäyttäjä oli määrittänyt käyttäjälle asetetun salasanan vaihdettavaksi valitsemalla ’Pakota salasanan vaihto seuraavan kirjautumisen yhteydessä’, käyttäjä pystyi silti asettamaan nykyisen salasanan myös uudeksi salasanaksi.
  • Vaikka pääkäyttäjä oli määrittänyt käyttäjän salasanan vaihdettavaksi seuraavan kirjautumisen yhteydessä, käyttäjä pääsi kirjautumaan ohjelmistoon salasanaa vaihtamatta painamalla salasanan vaihtoikkunassa Peruuta-painiketta. 
  • Ohjelmisto salli kustomointitaulun luonnin samalla nimellä useaan kertaan aiheuttaen virhetilanteita. Jos käyttäjä oli ensin luonut kustomointitaulun yritykselle ja sen jälkeen samannimisen taulun yksityishenkilölle, ohjelmisto yritti henkilöä tallennettaessa lisätä riviä yrityksen kustomointitauluun.
  • Kun ohjelmistoon lisättiin uusi kohdebudjetti, tietokantaan ei tallentunut sen tila-arvoa.
  • Kun käyttäjä yritti luoda uutta sähköpostipohjaa, ohjelmisto antoi virheen eivätkä data explorerin parametrit tulleet esiin.

Lisää samasta aihealueesta:

CSI-ohjelmistojen 12.1-korjausversio 16.12.25

| Lue lisää >>

Oikeusavun laskutusrajapinnassa huoltokatko 27.11.2025 klo 16:15 – 19:00

| Lue lisää >>

CSI tukipuhelin suljettu 20.11. klo 11-13

| Lue lisää >>

CSI-ohjelmistojen 12.1-korjausversio 11.11.25

| Lue lisää >>

Käyttökatko Netvisorissa 14.11.2025 klo 18:00 – 17.11.2025 klo 06:00 – Netvisorin ylläpito siirtyy julkiseen pilveen

| Lue lisää >>

CSI-ohjelmistojen 12.1-korjausversio 14.10.25

| Lue lisää >>

CSI:n tukipuhelin sulkeutuu 3.10 klo 12.30

| Lue lisää >>

CSI-ohjelmistojen 12.1-korjausversio 16.9.25

| Lue lisää >>

CSI mobiili ja MyDesk: lyhyt katkos 26.8 klo 18

| Lue lisää >>

Oikeusavun laskutusrajapinnassa huoltokatko 21.8.2025 klo 16:15 – 20:00

| Lue lisää >>

Oikeusavun laskutusrajapinnassa huoltokatko 2.7.2025 klo 16:15 – 18:00

| Lue lisää >>

Häiriö M-Files-pilvipalvelussa 19.6.25

| Lue lisää >>

Juhannuksen ja kesän 2025 palveluajat CSI-asiakastuessa

| Lue lisää >>

CSI-ohjelmistojen 12.1-korjausversio 11.6.25

| Lue lisää >>

Asiakastuki palvelee rajoitetusti to-pe 22.-23.5.25

| Lue lisää >>

CSI-ohjelmistojen 12.1-korjausversio 14.5.25

| Lue lisää >>

CSI-ohjelmistojen 12.1-korjausversio 16.4.25

| Lue lisää >>

CSI:n aukiolo kiirastorstaina ja vapun aattona

| Lue lisää >>

Oikeusavun laskutusrajapinnassa käyttökatko 24.3.2025 klo 16:15-18:00

| Lue lisää >>

CSI-ohjelmistojen 12.1-korjausversio 24.3.25

| Lue lisää >>

CSI-ohjelmistojen 12.1-korjausversio 12.2.25

| Lue lisää >>

Häiriöitä CSI-pilvipalvelussa

| Lue lisää >>

M-Files-pilvipalvelun ongelma korjattu

| Lue lisää >>

M-Files-pilvipalvelussa ongelma 3.2.25

| Lue lisää >>

CSI-ohjelmistojen 12.1-korjausversio 15.1.25

| Lue lisää >>

Asiakastuen poikkeusaukiolot loppuvuonna

| Lue lisää >>

CSI-ohjelmistojen 12.1-korjausversio 11.12.24

| Lue lisää >>

Pilvipalvelussa ongelmia 11.12. aamulla

| Lue lisää >>

CSI-puhelintuki kiinni to 28.11.24 klo 13 alkaen

| Lue lisää >>

CSI-tuki palvelee perjantaina 15.11. klo 9-14

| Lue lisää >>

Romeo-palvelun sertifikaatin vaihdos tehty

| Lue lisää >>

Romeo-sertifikaattipäivitys perjantaina 8.11.24

| Lue lisää >>

CSI-ohjelmistojen 12.1-korjausversio 7.11.24

| Lue lisää >>

CSI LAKIMIES 12.1 ON JULKAISTU

| Lue lisää >>

CSI Lawyer ja CSI Professional -ohjelmistojen 12.1-korjausversio 16.10.24

| Lue lisää >>

CSI LAWYER JA CSI PROFESSIONAL 12.1 ON JULKAISTU

| Lue lisää >>

Korjaukset CSI-ohjelmistoihin 24.9.24 – korjausversio 12.0 ja uusi versio 12.1

| Lue lisää >>

CSI-tuki palvelee perjantaina 20.9. klo 9-13

| Lue lisää >>

Mietityttääkö alv-muutos? Katso vinkkilista Usein kysyttyä -osiosta!

| Lue lisää >>

Uusia täsmennyksiä alv-muutosta koskevaan ohjeeseen

| Lue lisää >>

CSI-ohjelmistojen 12.0-korjausversio 13.8.24

| Lue lisää >>

Arvonlisäveron noston vaikutukset CSI-ohjelmistoissa – tutustu ohjeeseen!

| Lue lisää >>

Kesän aukioloajat

| Lue lisää >>

CSI-ohjelmistojen 12.0-korjausversio 12.6.24

| Lue lisää >>

CSI-ohjelmistojen 12.0-korjausversio 22.5.24

| Lue lisää >>

CSI-tuen aukiolo vappuna ja helatorstaina

| Lue lisää >>

CSI-ohjelmistojen 12.0-korjausversio 17.4.24

| Lue lisää >>

CSI:n aukiolo kiirastorstaina 28.3.24

| Lue lisää >>

CSI-ohjelmistojen 12.0-korjausversio 20.3.24

| Lue lisää >>

CSI-ohjelmistojen 12.0-korjausversio 21.2.24

| Lue lisää >>

CSI-ohjelmistojen 12.0-korjausversio 17.1.24

| Lue lisää >>

Syy jouluviikon ongelmiin CSI Mobilessa, CSI MyDeskissä ja time tracking -integraatioissa on selvinnyt

| Lue lisää >>

CSI-ohjelmistojen 12.0-korjausversio 21.12.23

| Lue lisää >>

CSI Mobilen, CSI MyDeskin ja time tracking -integraatioiden käytettävyysongelma

| Lue lisää >>

CSI Mobiili ja Mydesk-ongelmia

| Lue lisää >>

CSI LAKIMIES 12.0 ON JULKAISTU

| Lue lisää >>

CSI Lawyer ja CSI Professional 12.0-korjausversio 29.11.23

| Lue lisää >>

CSI Lawyer ja CSI Professional 11.0-version korjaantuneet virheet 15.11.23

| Lue lisää >>

CSI LAWYER JA CSI PROFESSIONAL 12.0 ON JULKAISTU

| Lue lisää >>

CSI LakiMies -ohjelmistojen 11.0-korjausversio 15.11.23

| Lue lisää >>

Häiriö korvaushakemusten lähetyksessä Romeoon

| Lue lisää >>

CSI-ohjelmistojen 11.0-korjausversio 18.10.23

| Lue lisää >>

CSI-ohjelmistojen 11.0-korjausversio 20.9.23

| Lue lisää >>

CSI-ohjelmistojen korjausversio 29.8.23

| Lue lisää >>

CSI-ohjelmistojen 11.0-korjausversio 16.8.23

| Lue lisää >>

CSI-ohjelmistojen 11.0-korjausversio 27.6.23

| Lue lisää >>

CSI-tuen aukioloajat kesällä

| Lue lisää >>

Toiminnallisuusmuutoksia CSI-ohjelmistojen versiossa 11.0, julkaistu 16.5.23

| Lue lisää >>

CSI-ohjelmistojen 11.0-korjausversio 16.5.23

| Lue lisää >>

Toiminnallisuusmuutoksia CSI-ohjelmistojen versiossa 11.0, julkaistu 19.4.23

| Lue lisää >>

Kiirastorstain lyhennetty aukioloaika

| Lue lisää >>

CSI-ohjelmistojen 11.0-korjausversio 15.3.23

| Lue lisää >>

Uusia toiminnallisuuksia versiossa 11.0

| Lue lisää >>

CSI-ohjelmistojen 11.0-korjausversio 22.2.23

| Lue lisää >>

CSI palvelee rajoitetusti tiistaina 14.2.23

| Lue lisää >>

Romeossa käyttökatko 8.2.2023

| Lue lisää >>

CSI-ohjelmistojen 11.0-korjausversio 18.1.23

| Lue lisää >>

CSI-tuki sulkee aatonaattona klo 12

| Lue lisää >>

CSI-ohjelmistojen 11.0-korjausversio 14.12.22

| Lue lisää >>

Romeossa käyttökatko 29.11.2022 klo 17-20

| Lue lisää >>

CSI LAKIMIES 11.0 ON JULKAISTU

| Lue lisää >>

CSI LakiMies 10.1-korjausversio 16.11.22

| Lue lisää >>

CSI Lawyer ja CSI Professional -ohjelmistojen 11.0-korjausversio 16.11.22

| Lue lisää >>

CSI:n tukipalvelu sulkee pe 18.11.2022 jo klo 15

| Lue lisää >>

CSI LAWYER JA CSI PROFESSIONAL 11.0 ON JULKAISTU

| Lue lisää >>

Romeossa käyttökatko 3.11.2022

| Lue lisää >>

CSI-ohjelmistojen 10.1-korjausversio 19.10.2022

| Lue lisää >>

Katkos korvaushakemusten Romeo-lähetyksissä ma 10.10. n. klo 13:00

| Lue lisää >>

CSI-ohjelmistojen 10.1-korjausversio 21.9.22

| Lue lisää >>

CSI-tuki sulkee 16.9.22 jo klo 15:30

| Lue lisää >>

Ongelmia korvaushakemuksen lähetyksessä Romeoon 5.9.22 – Käytössä taas klo 15:30 alkaen!

| Lue lisää >>

CSI-ohjelmistojen 10.1-korjausversio 17.8.22

| Lue lisää >>

Tuen palveluajat 23.6.-12.8.22

| Lue lisää >>

CSI-ohjelmistojen korjausversio 15.6.22

| Lue lisää >>

Käyttökatkoja Romeossa 15.-16.6.22

| Lue lisää >>

Oikeusavun laskutusrajapinnassa häiriöitä 24.-25.5.22

| Lue lisää >>

CSI-ohjelmistojen 10.1-korjausversio 18.5.22

| Lue lisää >>

CSI-tuki palvelee rajoitetusti 12.-13.5.2022

| Lue lisää >>

CSI-ohjelmistojen 10.1-korjausversio 20.4.22

| Lue lisää >>

Kiirastorstain lyhennetty aukioloaika

| Lue lisää >>

Oikeusavun laskutusrajapinnassa käyttökatko 21.3.2022 klo 16:15-18:15

| Lue lisää >>

CSI-ohjelmistojen 10.1-korjausversio ja uusi allekirjoitussertifikaatti 15.3.22

| Lue lisää >>

Romeossa käyttökatko 28.2.2022 klo 16-15-19.15

| Lue lisää >>

CSI-ohjelmistojen 10.1-korjausversio 15.2.22

| Lue lisää >>

CSI-ohjelmistojen 10.1-korjausversio 18.1.22

| Lue lisää >>

Oikeusavun laskutusrajapinnassa ajoittaisia katkoja TÄNÄÄN 15.12.2021 klo 16:15-18:15

| Lue lisää >>

CSI-ohjelmistojen 10.1-korjausversio 14.12.21

| Lue lisää >>

CSI-tuen aukioloajat – joulu 2021 ja uusi vuosi

| Lue lisää >>

Vuodenvaihteen 2021/2022 muistilista

| Lue lisää >>

ORK TIEDOTTAA: Oikeusavun laskutusrajapinnassa ajoittaisia katkoja TÄNÄÄN 7.12.21 klo 16:15-18:45

| Lue lisää >>

CSI-ohjelmistojen 10.1-korjausversio 22.11.21

| Lue lisää >>

Romeo-käyttökatko 15.11.21 klo 16.15

| Lue lisää >>

12.11.2021: CSI:n tukipalvelu sulkeutuu klo 14

| Lue lisää >>

CSI Lawyer ja Professional 10.1-korjausversio 27.10.21

| Lue lisää >>

CSI LAKIMIES 10.1 JULKAISTAAN 27.10.21 KLO 15

| Lue lisää >>

Romeon käyttökatko 25.10.21 klo 16:15

| Lue lisää >>

CSI LakiMies 10.0-korjausversio 15.10.21

| Lue lisää >>

CSI LAWYER JA CSI PROFESSIONAL 10.1 ON JULKAISTU

| Lue lisää >>

Romeossa käyttökatko 13.10.2021

| Lue lisää >>

Huoltokatkos pilvipalvelussa 5.10 klo 20 alkaen

| Lue lisää >>

CSI-ohjelmistojen 10.0-korjausversio 24.9.21

| Lue lisää >>

Oikeusavun laskutusrajapinnassa katkoja 23.9.2021 klo 16:15-17:45

| Lue lisää >>

Romeo-lähetysten käyttökatko on ohi

| Lue lisää >>

Romeo-lähetys ei toimi

| Lue lisää >>

CSI-ohjelmistojen 10.0-korjausversio 20.8.21

| Lue lisää >>

CSI-ohjelmistojen 10.0-korjausversio 16.7.21

| Lue lisää >>

CSI-ohjelmistot integroituvat Clentoon

| Lue lisää >>

ORK-tiedote: Pankkiviitteen käyttö

| Lue lisää >>

CSI-tuen kesäaukioloajat 24.6.-13.8.21

| Lue lisää >>

CSI-ohjelmistojen 10.0-korjausversio 18.6.21

| Lue lisää >>

CSI:n tukipalvelu sulkeutuu 11.6. klo 14.30

| Lue lisää >>

CSI-ohjelmistojen 10.0-korjausversio 7.6.21

| Lue lisää >>

Oikeusavun asioinnissa ja laskutuspalvelussa käyttökatko 8.6.2021

| Lue lisää >>

CSI-ohjelmistojen 10.0- korjausversio 21.5.21

| Lue lisää >>

Romeo-käyttökatko 24.5.2021 klo 16:30-20:00

| Lue lisää >>

CSI-ohjelmistot integroituvat DOKSiin

| Lue lisää >>

Romeo-käyttökatkos 19.4. klo 16.15 – 18.00

| Lue lisää >>

CSI LAKIMIES 10.0 ON JULKAISTU 15.4.21

| Lue lisää >>

CSI Lawyer ja CSI Professional 10.0-korjausversio 15.4.21

| Lue lisää >>

CSI LakiMies 9.1-korjausversio 31.3.21

| Lue lisää >>

CSI Lawyer ja CSI Professional 10.0 -korjausversio 31.3.21

| Lue lisää >>

CSI LAWYER JA CSI PROFESSIONAL 10.0 ON JULKAISTU 25.3.21

| Lue lisää >>

CSI-ohjelmistojen 9.1-korjausversio 19.3.21

| Lue lisää >>

CSI-ohjelmistojen 9.1-korjausversio 19.2.21

| Lue lisää >>

Oikeusavun asioinnissa ja laskutuspalvelussa käyttökatko 10.2.2021 klo 16:30-20:25

| Lue lisää >>

Oikeusavun asioinnissa ja laskutuspalvelussa käyttökatko 3.2.2021 klo 16:15-18:15

| Lue lisää >>

CSI-ohjelmistojen 9.1-korjausversio 19.1.21

| Lue lisää >>

Vuodenvaihteen 2020/2021 muistilista

| Lue lisää >>

CSI tukipalveluiden aukiolot

| Lue lisää >>

CSI-ohjelmistojen 9.1-korjausversio 11.12.20

| Lue lisää >>

CSI-ohjelmistojen 9.1-korjausversio 24.11.20

| Lue lisää >>

CSI-ohjelmistojen 9.1-korjausversio 20.11.20

| Lue lisää >>

Romeossa käyttökatkos 23.11. ja 25.11 klo 16.15 alkaen

| Lue lisää >>

CSI-tuki palvelee ma-to 9-17, pe 9-16

| Lue lisää >>

Romeossa käyttökatko 26.10. 2020, alkaen klo 16.15

| Lue lisää >>

CSI-ohjelmistojen 9.1-korjausversio 20.10.20

| Lue lisää >>

Romeo: käyttökatko 6.10.2020 klo 16:15-19:00

| Lue lisää >>

Lyhyt häiriö pilvipalvelussa 1.10.2020

| Lue lisää >>

CSI-ohjelmistojen 9.1-korjausversio 25.9.20

| Lue lisää >>

M-Files pilvipalvelussa päivityksen aiheuttama käyttökatkos 18.9. klo 17 alkaen

| Lue lisää >>

Romeolähetyksissä käyttökatko 16.9.2020

| Lue lisää >>

CSI Lawyer/Professional 9.1-korjausversio 4.9.20

| Lue lisää >>

CSI LAKIMIES 9.1 JULKAISTAAN 4.9.2020

| Lue lisää >>

CSI LAWYER / PROFESSIONAL 9.1 JULKAISTAAN 25.8.20 – KÄYTTÖLIITTYMÄ UUDISTUU

| Lue lisää >>

CSI Lawyer/Professional 8.1-korjausversio 5.8.20

| Lue lisää >>

CSI LakiMies 9.0 -korjausversio 5.8.20

| Lue lisää >>

CSI:n puhelinpalvelu suljettu viikolla 29

| Lue lisää >>

CSI Lawyer/Professional 8.1-korjausversio 3.7.20

| Lue lisää >>

CSI LakiMies 9.0-korjausversio 3.7.20

| Lue lisää >>

Oikeusavun asioinnissa ja laskutuspalvelussa käyttökatko 23.6.2020 klo 16:15-18:15

| Lue lisää >>

Vaihdepalvelussa mahdollisia häiriöitä

| Lue lisää >>

Katkos Romeo-lähetyksissä 22.6.2020

| Lue lisää >>

CSI-tuen puhelinpäivystyksen poikkeusajat kesäviikkoina

| Lue lisää >>

CSI-ohjelmistojen 8.1-korjausversio 4.6.20

| Lue lisää >>

CSI LakiMies 9.0-korjausversio 29.5.20

| Lue lisää >>

CSI LakiMies 9.0 -ohjeet on päivitetty

| Lue lisää >>

Laskun muodostus CSI LakiMies 9.0-versiossa

| Lue lisää >>

CSI LakiMies 9.0-korjausversio 14.5.20

| Lue lisää >>

CSI-OHJELMISTOJEN VERSIO 9.0 ON JULKAISTU 6.5.20

| Lue lisää >>

CSI-ohjelmistojen 8.1-korjausversio 2.4.20

| Lue lisää >>

Romeo-lähetykset toimivat!

| Lue lisää >>

CSI-ohjelmistojen 8.1-korjausversio 19.3.20

| Lue lisää >>

CSI-ohjelmistojen 8.1-korjausversio 14.1.20

| Lue lisää >>

CSI-tuki palvelee nyt 9-17 uudessa sähköpostiosoitteessa

| Lue lisää >>

CSI-ohjelmistojen 8.1-korjausversio 4.12.19

| Lue lisää >>

CSI Tuki sulkeutuu 1.11 jo klo 15.45

| Lue lisää >>

Syyttäjänvirastojen organisaatiouudistus ja Romeo-lähetykset

| Lue lisää >>

Pilvipalvelun huoltokatkos 24.9.2019 illalla

| Lue lisää >>

Pilvipalvelun huoltokatkos 17.9.2019 yöllä

| Lue lisää >>

Lyhyt katkos pilvipalvelussa 10.9. aamulla

| Lue lisää >>

Oikeuspaikat 2019

| Lue lisää >>

Pilvipalvelun verkkoyhteyksien huoltokatko

| Lue lisää >>

CSI:n aukioloajat kesäviikkoina

| Lue lisää >>

Pilvipalvelun kvartaalihuolto 12.6.2019

| Lue lisää >>

CSI:n tukipalvelunumero pois käytöstä

| Lue lisää >>

Oikeusavun laskutusrajapinnassa käyttökatko ti 28.5.2019 klo 16:15-18:45

| Lue lisää >>

Asiakkaan tunnistamiskäytännöt hakevat muotoaan

| Lue lisää >>

CSI-pilvipalveluissa lyhyitä katkoksia 27.5.19

| Lue lisää >>

Tukipalvelun poikkeava aukiolo 17.5.2019

| Lue lisää >>

Pilvipalvelussa häiriöitä 28.-29.4. 2019

| Lue lisää >>

Oikeusavun laskutusrajapinnassa käyttökatko 25.4.2019

| Lue lisää >>

Tyytyväisiä CSI LakiMies -asiakkaita

| Lue lisää >>

CSI on mukana Asianajoassistenttipäivässä

| Lue lisää >>

Pilvipalvelun ylläpitokatkos 2.4.2019

| Lue lisää >>

Myyntireskontran parhaat käytännöt: kirjauspäivä ja kirjanpidon raportit

| Lue lisää >>

Oikeusavun laskutusrajapinnassa käyttökatko 2.4.2019

| Lue lisää >>

CSI LAWYER JA CSI PROFESSIONAL 8.1 ON JULKAISTU 25.2.19

| Lue lisää >>

CSI LAKIMIES 8.1 ON JULKAISTU 5.2.19

| Lue lisää >>

CSI-ohjelmistojen 8.0-korjausversio 21.1.19

| Lue lisää >>

CSI Mobilesta on julkaistu uudet versiot

| Lue lisää >>

Vuosi 2019; muistithan lukea muistilistan

| Lue lisää >>

CSI-tukipalvelun aukiolo jouluna

| Lue lisää >>

VQ Forumin parhaat ideat

| Lue lisää >>

Kyberhyökkäys – mitä ihmettä?

| Lue lisää >>