CSI-ohjelmistojen 12.1-korjausversio 12.2.25

12. helmikuun, 2025 | Versiojulkaisut

Olemme julkaisseet CSI-ohjelmistojen 12.1-versiosta uuden korjausversion. Versio tuo korjaukset seuraaviin ohjelmistovirheisiin sekä muutamia uusia toimintoja, jotka erottuvat listalla UUSI-merkinnästä.

Toimeksianto ja avauspyyntö

  • Jos avauspyyntöön oli jo liitetty tietty työntekijäroolihinta ja sama roolihinta yritettiin lisätä uudelleen, ohjelmisto antoi varsinaisen virheilmoituksen jälkeen toisen, tarpeettoman virheilmoituksen: ”Cannot insert the value NULL into column ’request_guid’, table ’database.dbo.RequestRole’; column does not allow nulls. UPDATE fails. The statement has been terminated.”
  • Toimeksiantojen valinta massana (Ctrl + a) oli hidasta, vaikka valintatoiminto ei isollakaan toimeksiantomassalla saisi kestää yli minuuttia.
  • Jos toimeksiantoa käytti pohjana ja siihen oli määritetty tiiminjäseniä valitsematta heille Tuntihinta-valintaruutua, uuden toimeksiannon tiiminjäsenillä valintaruutu oli silti valittuna.
  • Toimeksiannon poistaminen ei onnistunut, jos toimeksianto oli luotu avauspyynnöstä, josta oli tehty esteellisyystarkastus.
  • Tammikuun 2025 korjausversiossa ”Laskutettavat toimeksiannot” -listaa oli muutettu siten, että se näytti toimeksiannot, joissa oli toimenpiteitä/kuluja tilassa ”avoin”, ”koelaskulla” tai ”tarkastettu”. Listaa on nyt korjattu edelleen näyttämään listalla vain ne toimeksiannot, joissa on toimenpiteitä/kuluja, jotka eivät ole koelaskulla ja joiden tila on ”avoin” tai ”tarkastettu”. Lista laskee myös laskuttamattomien toimenpiteiden ja kulujen summat toimeksiannoittain. (UUSI)

Toimenpide- ja työaikakirjaukset

  • Pääkäyttäjä voi nyt muokata kerralla useamman työaikakirjauksen tyyppiä valitsemalla halutut työaikakirjaukset ja hiiren oikealla painikkeella avautuvasta pikavalikosta ”Muokkaa useita” -toiminnon. (UUSI)
  • Tietyntyyppistä työtä tekevälle käyttäjälle voidaan määrittää oletustoimenpidetyyppi, joka alustuu käyttäjän kirjaamille toimenpiteille. Määritys tehdään asetuksissa > Käyttäjän parametrit > Toimenpiteet/Toimenpiteen parametrit > Oletustoimenpidetyyppi, ja oletustoimenpidetyypiksi voidaan määrittää vain laskutettava toimenpidetyyppi. Oletustoimenpidetyypin hierarkia vahvimmasta heikoimpaan on: 1) Toimeksiannon parametreissa asetettu oletustoimenpidetyyppi, 2) Käyttäjän parametreissa asetettu oletustoimenpidetyyppi, 3) Toimeksiannon toimipisteen parametreissa asetettu oletustoimenpidetyyppi, 4) Päätoimipisteen parametreissa asetettu oletustoimenpidetyyppi. Jos toimeksiantoon on erikseen määritetty siinä käytettävät toimenpidetyypit eikä käyttäjän oletustoimenpidetyyppi kuulu niihin, uuden toimenpiteen ikkunassa Toimenpidetyyppi-kenttä jää tyhjäksi. (UUSI)
  • Kun työaikakirjaus kopioitiin jollekin ajanjaksolle ja käytössä oli toimenpiteen automaattinen luonti työaikakirjauksesta, ohjelmisto ei ilmoittanut siitä, ettei kopiointi luo toimenpiteitä automaattisesti.  Korjauksena Kopioi ajanjaksolle -ikkunaan on lisätty asiasta huomautus.
  • Toimenpiteen tuntihinnan lähde ei päivittynyt, kun toimenpiteen siirsi toimeksiannosta toiseen.
  • Pääkäyttäjä ei pystynyt lisäämään muistiinpanoja laskutetulle toimenpiteelle.

Vedoslasku

  • Vedoslaskun lähettäminen sähköpostin liitteenä ja laskuaineiston muodostus koontilaskusta epäonnistuivat, jos päätoimipisteen käyttöliittymäkielen arvoksi oli asetettu ”Ei valittu”.

Koelasku

  • Koelaskun tarkastusprosessi jumiutui puuttuvien käyttäjien vuoksi esim. jos ensimmäisenä tarkastajana oli ”Toimeksiannon avustaja” eikä toimeksiannolle ollut valittu avustajaa. Korjauksen jälkeen prosessin alusta ohitetaan puuttuvat käyttäjät ja koelasku menee tarkastettavaksi prosessista löytyvälle validille tarkastajalle. 
  • Koelaskun tarkastuskierron duplikaattitarkistus toimi väärin tietyssä tilanteessa. Jos tarkastuskiertoon oli merkitty 2 toimeksiantoroolia (esim. avustaja ja laskutusyhteyshenkilö) ja toimeksiannossa kumpikin rooli oli jätetty tyhjäksi, ohjelmisto oletti ”tyhjän” duplikaatiksi.

Laskuaineistot

  • Hyvityslaskun laskurivien nettosumma laskettiin tietyssä tilanteessa väärin, kun laskulle tehtiin kokonaishyvitys. Tästä johtuen Finvoice-, Peppol- ja TEAPPSXML-aineistot eivät olleet valideja.
  • Finvoice-muotoisessa verkkolaskuaineistossa laskuriveiltä laskettu alv-summa ei täsmännyt laskun alv-määrään. Verkkolaskun XML-muodostukseen on lisätty tarkistus siitä, että laskuriveiltä laskettu alv-summa per alv-kanta vastaa laskun alv-erittelyssä olevia summia. Jos summa eroaa, lisätään/vähennetään erotus suurimmasta nettolaskurivistä, joka on samaa alv-kantaa kuin tarkistettu alv-kanta.

Raportointi

  • Kun ”Aseta laskun päivämäärä kirjauspäiväksi” -parametri oli käytössä ja koelaskun hyväksynnän yhteydessä käytettiin ennakkoa, ennakon käyttöpäivä päivittyi virheellisesti tietokantaan eikä ennakko näkynyt Avoimet ennakot -raportilla.

Asetukset

  • Kun toimenpidetyypille asetettiin asetuksissa vakiohinta, toimenpidetyypin ikkunassa tuntihinta nollaantui, mutta jäi toimenpidetyyppilistalle virheellisesti näkyviin. 

Kirjanpitointegraatiot

  • CSI-ohjelmiston 12.0-versiossa Netvisor-integraatio ei osannut käsitellä alv-prosentin desimaaleja, minkä takia 25,5% alv-kanta katosi tuoduilta kuluilta.
  • Jos tietokannassa oli monta toimeksiantoa samalla numerolla, Netvisor-lisäosan aktivointi näytti virheilmoituksessa sattumanvaraisen toimeksiantonumeron. Korjauksen jälkeen virheilmoitus listaa kaikki toimeksiantonumerot, jotka löytyvät kannasta useammin kuin kerran. Korjaus on tehty kaikkiin CSI:n tuotteistetuihin kirjanpitointegraatioihin. 
  • Asiakaskohtaisessa Visma-kirjanpitointegraatiossa yhden kulun virhe (esimerkiksi kulun aiheen puuttuminen) keskeytti ajon ja loput kulut jäivät siirtymättä CSI:hin. Korjauksen jälkeen kulun aiheena  Vismassa käytetään tarvittaessa ”Utlägg från bokföring”, ja tallennetaan tuoduille kuluille Visman tositenumero. Samalla kaikkien kirjanpitointegraatioiden lokitusta on parannettu virhetilanteiden kiinni saamiseksi. Jos kulun tallennus mistä tahansa syystä epäonnistuu, virheellinen kulu ohitetaan ja lokitetaan ja tuodaan muut kulut.

Dokumentinhallintaintegraatiot

  • NetDocuments-käyttäjien ja -käyttäjäryhmien linkitys ei näyttänyt eikä logittanut NetDocuments API:sta palautunutta virhettä käyttäjälle ymmärrettävässä muodossa. 
  • Käyttöoikeuksien päivittämistä NetDocuments-integraatiossa on tehostettu, jotta prosessi olisi nopeampi. Päivityksen valmistuttua käyttöoikeuksien muutoksista ja mahdollisista virheistä lähetetään sähköpostiviesti NetDocuments-access tokenin päivittäneelle käyttäjälle. (UUSI)

Outlook-integraatio

  • Outlook Add-in -lisäosassa Luo fatalji ja Luo aktiviteetti -toimintojen kuvakkeet eivät noudattaneet CSI-ohjelmiston järjestystä: 1. Tehtävä (aktiviteetti), 2. Fatalji. 
  • Outlook Add-In-lisäosan kummallakin komponentilla oli tarpeeton parametri ”EffectiveValueSourceIds”.

Muuta

  • Tietokannan yhteysavaimen ongelmatilanteissa näytettävät virheilmoitukset eivät olleet kyllin käyttäjäystävällisiä. Nyt käyttäjälle kerrotaan selkeästi, aiheuttaako virheen kantaan luotavan tietokantayhteyden epäonnistuminen, väärin muotoiltu yhteysavain tai virheellinen yhteysavaimen salasana.  

Lisää samasta aihealueesta:

CSI-ohjelmistojen 12.1-korjausversio 16.12.25

| Lue lisää >>

Oikeusavun laskutusrajapinnassa huoltokatko 27.11.2025 klo 16:15 – 19:00

| Lue lisää >>

CSI tukipuhelin suljettu 20.11. klo 11-13

| Lue lisää >>

CSI-ohjelmistojen 12.1-korjausversio 11.11.25

| Lue lisää >>

Käyttökatko Netvisorissa 14.11.2025 klo 18:00 – 17.11.2025 klo 06:00 – Netvisorin ylläpito siirtyy julkiseen pilveen

| Lue lisää >>

CSI-ohjelmistojen 12.1-korjausversio 14.10.25

| Lue lisää >>

CSI:n tukipuhelin sulkeutuu 3.10 klo 12.30

| Lue lisää >>

CSI-ohjelmistojen 12.1-korjausversio 16.9.25

| Lue lisää >>

CSI mobiili ja MyDesk: lyhyt katkos 26.8 klo 18

| Lue lisää >>

Oikeusavun laskutusrajapinnassa huoltokatko 21.8.2025 klo 16:15 – 20:00

| Lue lisää >>

Oikeusavun laskutusrajapinnassa huoltokatko 2.7.2025 klo 16:15 – 18:00

| Lue lisää >>

Häiriö M-Files-pilvipalvelussa 19.6.25

| Lue lisää >>

Juhannuksen ja kesän 2025 palveluajat CSI-asiakastuessa

| Lue lisää >>

CSI-ohjelmistojen 12.1-korjausversio 11.6.25

| Lue lisää >>

Asiakastuki palvelee rajoitetusti to-pe 22.-23.5.25

| Lue lisää >>

CSI-ohjelmistojen 12.1-korjausversio 14.5.25

| Lue lisää >>

CSI-ohjelmistojen 12.1-korjausversio 16.4.25

| Lue lisää >>

CSI:n aukiolo kiirastorstaina ja vapun aattona

| Lue lisää >>

Oikeusavun laskutusrajapinnassa käyttökatko 24.3.2025 klo 16:15-18:00

| Lue lisää >>

CSI-ohjelmistojen 12.1-korjausversio 24.3.25

| Lue lisää >>

Häiriöitä CSI-pilvipalvelussa

| Lue lisää >>

M-Files-pilvipalvelun ongelma korjattu

| Lue lisää >>

M-Files-pilvipalvelussa ongelma 3.2.25

| Lue lisää >>

CSI-ohjelmistojen 12.1-korjausversio 15.1.25

| Lue lisää >>

Asiakastuen poikkeusaukiolot loppuvuonna

| Lue lisää >>

CSI-ohjelmistojen 12.1-korjausversio 11.12.24

| Lue lisää >>

Pilvipalvelussa ongelmia 11.12. aamulla

| Lue lisää >>

CSI-puhelintuki kiinni to 28.11.24 klo 13 alkaen

| Lue lisää >>

CSI-tuki palvelee perjantaina 15.11. klo 9-14

| Lue lisää >>

Romeo-palvelun sertifikaatin vaihdos tehty

| Lue lisää >>

Romeo-sertifikaattipäivitys perjantaina 8.11.24

| Lue lisää >>

CSI-ohjelmistojen 12.1-korjausversio 7.11.24

| Lue lisää >>

CSI LAKIMIES 12.1 ON JULKAISTU

| Lue lisää >>

CSI Lawyer ja CSI Professional -ohjelmistojen 12.1-korjausversio 16.10.24

| Lue lisää >>

CSI LAWYER JA CSI PROFESSIONAL 12.1 ON JULKAISTU

| Lue lisää >>

Korjaukset CSI-ohjelmistoihin 24.9.24 – korjausversio 12.0 ja uusi versio 12.1

| Lue lisää >>

CSI-tuki palvelee perjantaina 20.9. klo 9-13

| Lue lisää >>

Mietityttääkö alv-muutos? Katso vinkkilista Usein kysyttyä -osiosta!

| Lue lisää >>

Uusia täsmennyksiä alv-muutosta koskevaan ohjeeseen

| Lue lisää >>

CSI-ohjelmistojen 12.0-korjausversio 13.8.24

| Lue lisää >>

Arvonlisäveron noston vaikutukset CSI-ohjelmistoissa – tutustu ohjeeseen!

| Lue lisää >>

Kesän aukioloajat

| Lue lisää >>

CSI-ohjelmistojen 12.0-korjausversio 12.6.24

| Lue lisää >>

CSI-ohjelmistojen 12.0-korjausversio 22.5.24

| Lue lisää >>

CSI-tuen aukiolo vappuna ja helatorstaina

| Lue lisää >>

CSI-ohjelmistojen 12.0-korjausversio 17.4.24

| Lue lisää >>

CSI:n aukiolo kiirastorstaina 28.3.24

| Lue lisää >>

CSI-ohjelmistojen 12.0-korjausversio 20.3.24

| Lue lisää >>

CSI-ohjelmistojen 12.0-korjausversio 21.2.24

| Lue lisää >>

CSI-ohjelmistojen 12.0-korjausversio 17.1.24

| Lue lisää >>

Syy jouluviikon ongelmiin CSI Mobilessa, CSI MyDeskissä ja time tracking -integraatioissa on selvinnyt

| Lue lisää >>

CSI-ohjelmistojen 12.0-korjausversio 21.12.23

| Lue lisää >>

CSI Mobilen, CSI MyDeskin ja time tracking -integraatioiden käytettävyysongelma

| Lue lisää >>

CSI Mobiili ja Mydesk-ongelmia

| Lue lisää >>

CSI LAKIMIES 12.0 ON JULKAISTU

| Lue lisää >>

CSI Lawyer ja CSI Professional 12.0-korjausversio 29.11.23

| Lue lisää >>

CSI Lawyer ja CSI Professional 11.0-version korjaantuneet virheet 15.11.23

| Lue lisää >>

CSI LAWYER JA CSI PROFESSIONAL 12.0 ON JULKAISTU

| Lue lisää >>

CSI LakiMies -ohjelmistojen 11.0-korjausversio 15.11.23

| Lue lisää >>

Häiriö korvaushakemusten lähetyksessä Romeoon

| Lue lisää >>

CSI-ohjelmistojen 11.0-korjausversio 18.10.23

| Lue lisää >>

CSI-ohjelmistojen 11.0-korjausversio 20.9.23

| Lue lisää >>

CSI-ohjelmistojen korjausversio 29.8.23

| Lue lisää >>

CSI-ohjelmistojen 11.0-korjausversio 16.8.23

| Lue lisää >>

CSI-ohjelmistojen 11.0-korjausversio 27.6.23

| Lue lisää >>

CSI-tuen aukioloajat kesällä

| Lue lisää >>

Toiminnallisuusmuutoksia CSI-ohjelmistojen versiossa 11.0, julkaistu 16.5.23

| Lue lisää >>

CSI-ohjelmistojen 11.0-korjausversio 16.5.23

| Lue lisää >>

Toiminnallisuusmuutoksia CSI-ohjelmistojen versiossa 11.0, julkaistu 19.4.23

| Lue lisää >>

CSI-ohjelmistojen 11.0-korjausversio 19.4.23

| Lue lisää >>

Kiirastorstain lyhennetty aukioloaika

| Lue lisää >>

CSI-ohjelmistojen 11.0-korjausversio 15.3.23

| Lue lisää >>

Uusia toiminnallisuuksia versiossa 11.0

| Lue lisää >>

CSI-ohjelmistojen 11.0-korjausversio 22.2.23

| Lue lisää >>

CSI palvelee rajoitetusti tiistaina 14.2.23

| Lue lisää >>

Romeossa käyttökatko 8.2.2023

| Lue lisää >>

CSI-ohjelmistojen 11.0-korjausversio 18.1.23

| Lue lisää >>

CSI-tuki sulkee aatonaattona klo 12

| Lue lisää >>

CSI-ohjelmistojen 11.0-korjausversio 14.12.22

| Lue lisää >>

Romeossa käyttökatko 29.11.2022 klo 17-20

| Lue lisää >>

CSI LAKIMIES 11.0 ON JULKAISTU

| Lue lisää >>

CSI LakiMies 10.1-korjausversio 16.11.22

| Lue lisää >>

CSI Lawyer ja CSI Professional -ohjelmistojen 11.0-korjausversio 16.11.22

| Lue lisää >>

CSI:n tukipalvelu sulkee pe 18.11.2022 jo klo 15

| Lue lisää >>

CSI LAWYER JA CSI PROFESSIONAL 11.0 ON JULKAISTU

| Lue lisää >>

Romeossa käyttökatko 3.11.2022

| Lue lisää >>

CSI-ohjelmistojen 10.1-korjausversio 19.10.2022

| Lue lisää >>

Katkos korvaushakemusten Romeo-lähetyksissä ma 10.10. n. klo 13:00

| Lue lisää >>

CSI-ohjelmistojen 10.1-korjausversio 21.9.22

| Lue lisää >>

CSI-tuki sulkee 16.9.22 jo klo 15:30

| Lue lisää >>

Ongelmia korvaushakemuksen lähetyksessä Romeoon 5.9.22 – Käytössä taas klo 15:30 alkaen!

| Lue lisää >>

CSI-ohjelmistojen 10.1-korjausversio 17.8.22

| Lue lisää >>

Tuen palveluajat 23.6.-12.8.22

| Lue lisää >>

CSI-ohjelmistojen korjausversio 15.6.22

| Lue lisää >>

Käyttökatkoja Romeossa 15.-16.6.22

| Lue lisää >>

Oikeusavun laskutusrajapinnassa häiriöitä 24.-25.5.22

| Lue lisää >>

CSI-ohjelmistojen 10.1-korjausversio 18.5.22

| Lue lisää >>

CSI-tuki palvelee rajoitetusti 12.-13.5.2022

| Lue lisää >>

CSI-ohjelmistojen 10.1-korjausversio 20.4.22

| Lue lisää >>

Kiirastorstain lyhennetty aukioloaika

| Lue lisää >>

Oikeusavun laskutusrajapinnassa käyttökatko 21.3.2022 klo 16:15-18:15

| Lue lisää >>

CSI-ohjelmistojen 10.1-korjausversio ja uusi allekirjoitussertifikaatti 15.3.22

| Lue lisää >>

Romeossa käyttökatko 28.2.2022 klo 16-15-19.15

| Lue lisää >>

CSI-ohjelmistojen 10.1-korjausversio 15.2.22

| Lue lisää >>

CSI-ohjelmistojen 10.1-korjausversio 18.1.22

| Lue lisää >>

Oikeusavun laskutusrajapinnassa ajoittaisia katkoja TÄNÄÄN 15.12.2021 klo 16:15-18:15

| Lue lisää >>

CSI-ohjelmistojen 10.1-korjausversio 14.12.21

| Lue lisää >>

CSI-tuen aukioloajat – joulu 2021 ja uusi vuosi

| Lue lisää >>

Vuodenvaihteen 2021/2022 muistilista

| Lue lisää >>

ORK TIEDOTTAA: Oikeusavun laskutusrajapinnassa ajoittaisia katkoja TÄNÄÄN 7.12.21 klo 16:15-18:45

| Lue lisää >>

CSI-ohjelmistojen 10.1-korjausversio 22.11.21

| Lue lisää >>

Romeo-käyttökatko 15.11.21 klo 16.15

| Lue lisää >>

12.11.2021: CSI:n tukipalvelu sulkeutuu klo 14

| Lue lisää >>

CSI Lawyer ja Professional 10.1-korjausversio 27.10.21

| Lue lisää >>

CSI LAKIMIES 10.1 JULKAISTAAN 27.10.21 KLO 15

| Lue lisää >>

Romeon käyttökatko 25.10.21 klo 16:15

| Lue lisää >>

CSI LakiMies 10.0-korjausversio 15.10.21

| Lue lisää >>

CSI LAWYER JA CSI PROFESSIONAL 10.1 ON JULKAISTU

| Lue lisää >>

Romeossa käyttökatko 13.10.2021

| Lue lisää >>

Huoltokatkos pilvipalvelussa 5.10 klo 20 alkaen

| Lue lisää >>

CSI-ohjelmistojen 10.0-korjausversio 24.9.21

| Lue lisää >>

Oikeusavun laskutusrajapinnassa katkoja 23.9.2021 klo 16:15-17:45

| Lue lisää >>

Romeo-lähetysten käyttökatko on ohi

| Lue lisää >>

Romeo-lähetys ei toimi

| Lue lisää >>

CSI-ohjelmistojen 10.0-korjausversio 20.8.21

| Lue lisää >>

CSI-ohjelmistojen 10.0-korjausversio 16.7.21

| Lue lisää >>

CSI-ohjelmistot integroituvat Clentoon

| Lue lisää >>

ORK-tiedote: Pankkiviitteen käyttö

| Lue lisää >>

CSI-tuen kesäaukioloajat 24.6.-13.8.21

| Lue lisää >>

CSI-ohjelmistojen 10.0-korjausversio 18.6.21

| Lue lisää >>

CSI:n tukipalvelu sulkeutuu 11.6. klo 14.30

| Lue lisää >>

CSI-ohjelmistojen 10.0-korjausversio 7.6.21

| Lue lisää >>

Oikeusavun asioinnissa ja laskutuspalvelussa käyttökatko 8.6.2021

| Lue lisää >>

CSI-ohjelmistojen 10.0- korjausversio 21.5.21

| Lue lisää >>

Romeo-käyttökatko 24.5.2021 klo 16:30-20:00

| Lue lisää >>

CSI-ohjelmistot integroituvat DOKSiin

| Lue lisää >>

Romeo-käyttökatkos 19.4. klo 16.15 – 18.00

| Lue lisää >>

CSI LAKIMIES 10.0 ON JULKAISTU 15.4.21

| Lue lisää >>

CSI Lawyer ja CSI Professional 10.0-korjausversio 15.4.21

| Lue lisää >>

CSI LakiMies 9.1-korjausversio 31.3.21

| Lue lisää >>

CSI Lawyer ja CSI Professional 10.0 -korjausversio 31.3.21

| Lue lisää >>

CSI LAWYER JA CSI PROFESSIONAL 10.0 ON JULKAISTU 25.3.21

| Lue lisää >>

CSI-ohjelmistojen 9.1-korjausversio 19.3.21

| Lue lisää >>

CSI-ohjelmistojen 9.1-korjausversio 19.2.21

| Lue lisää >>

Oikeusavun asioinnissa ja laskutuspalvelussa käyttökatko 10.2.2021 klo 16:30-20:25

| Lue lisää >>

Oikeusavun asioinnissa ja laskutuspalvelussa käyttökatko 3.2.2021 klo 16:15-18:15

| Lue lisää >>

CSI-ohjelmistojen 9.1-korjausversio 19.1.21

| Lue lisää >>

Vuodenvaihteen 2020/2021 muistilista

| Lue lisää >>

CSI tukipalveluiden aukiolot

| Lue lisää >>

CSI-ohjelmistojen 9.1-korjausversio 11.12.20

| Lue lisää >>

CSI-ohjelmistojen 9.1-korjausversio 24.11.20

| Lue lisää >>

CSI-ohjelmistojen 9.1-korjausversio 20.11.20

| Lue lisää >>

Romeossa käyttökatkos 23.11. ja 25.11 klo 16.15 alkaen

| Lue lisää >>

CSI-tuki palvelee ma-to 9-17, pe 9-16

| Lue lisää >>

Romeossa käyttökatko 26.10. 2020, alkaen klo 16.15

| Lue lisää >>

CSI-ohjelmistojen 9.1-korjausversio 20.10.20

| Lue lisää >>

Romeo: käyttökatko 6.10.2020 klo 16:15-19:00

| Lue lisää >>

Lyhyt häiriö pilvipalvelussa 1.10.2020

| Lue lisää >>

CSI-ohjelmistojen 9.1-korjausversio 25.9.20

| Lue lisää >>

M-Files pilvipalvelussa päivityksen aiheuttama käyttökatkos 18.9. klo 17 alkaen

| Lue lisää >>

Romeolähetyksissä käyttökatko 16.9.2020

| Lue lisää >>

CSI Lawyer/Professional 9.1-korjausversio 4.9.20

| Lue lisää >>

CSI LAKIMIES 9.1 JULKAISTAAN 4.9.2020

| Lue lisää >>

CSI LAWYER / PROFESSIONAL 9.1 JULKAISTAAN 25.8.20 – KÄYTTÖLIITTYMÄ UUDISTUU

| Lue lisää >>

CSI Lawyer/Professional 8.1-korjausversio 5.8.20

| Lue lisää >>

CSI LakiMies 9.0 -korjausversio 5.8.20

| Lue lisää >>

CSI:n puhelinpalvelu suljettu viikolla 29

| Lue lisää >>

CSI Lawyer/Professional 8.1-korjausversio 3.7.20

| Lue lisää >>

CSI LakiMies 9.0-korjausversio 3.7.20

| Lue lisää >>

Oikeusavun asioinnissa ja laskutuspalvelussa käyttökatko 23.6.2020 klo 16:15-18:15

| Lue lisää >>

Vaihdepalvelussa mahdollisia häiriöitä

| Lue lisää >>

Katkos Romeo-lähetyksissä 22.6.2020

| Lue lisää >>

CSI-tuen puhelinpäivystyksen poikkeusajat kesäviikkoina

| Lue lisää >>

CSI-ohjelmistojen 8.1-korjausversio 4.6.20

| Lue lisää >>

CSI LakiMies 9.0-korjausversio 29.5.20

| Lue lisää >>

CSI LakiMies 9.0 -ohjeet on päivitetty

| Lue lisää >>

Laskun muodostus CSI LakiMies 9.0-versiossa

| Lue lisää >>

CSI LakiMies 9.0-korjausversio 14.5.20

| Lue lisää >>

CSI-OHJELMISTOJEN VERSIO 9.0 ON JULKAISTU 6.5.20

| Lue lisää >>

CSI-ohjelmistojen 8.1-korjausversio 2.4.20

| Lue lisää >>

Romeo-lähetykset toimivat!

| Lue lisää >>

CSI-ohjelmistojen 8.1-korjausversio 19.3.20

| Lue lisää >>

CSI-ohjelmistojen 8.1-korjausversio 14.1.20

| Lue lisää >>

CSI-tuki palvelee nyt 9-17 uudessa sähköpostiosoitteessa

| Lue lisää >>

CSI-ohjelmistojen 8.1-korjausversio 4.12.19

| Lue lisää >>

CSI Tuki sulkeutuu 1.11 jo klo 15.45

| Lue lisää >>

Syyttäjänvirastojen organisaatiouudistus ja Romeo-lähetykset

| Lue lisää >>

Pilvipalvelun huoltokatkos 24.9.2019 illalla

| Lue lisää >>

Pilvipalvelun huoltokatkos 17.9.2019 yöllä

| Lue lisää >>

Lyhyt katkos pilvipalvelussa 10.9. aamulla

| Lue lisää >>

Oikeuspaikat 2019

| Lue lisää >>

Pilvipalvelun verkkoyhteyksien huoltokatko

| Lue lisää >>

CSI:n aukioloajat kesäviikkoina

| Lue lisää >>

Pilvipalvelun kvartaalihuolto 12.6.2019

| Lue lisää >>

CSI:n tukipalvelunumero pois käytöstä

| Lue lisää >>

Oikeusavun laskutusrajapinnassa käyttökatko ti 28.5.2019 klo 16:15-18:45

| Lue lisää >>

Asiakkaan tunnistamiskäytännöt hakevat muotoaan

| Lue lisää >>

CSI-pilvipalveluissa lyhyitä katkoksia 27.5.19

| Lue lisää >>

Tukipalvelun poikkeava aukiolo 17.5.2019

| Lue lisää >>

Pilvipalvelussa häiriöitä 28.-29.4. 2019

| Lue lisää >>

Oikeusavun laskutusrajapinnassa käyttökatko 25.4.2019

| Lue lisää >>

Tyytyväisiä CSI LakiMies -asiakkaita

| Lue lisää >>

CSI on mukana Asianajoassistenttipäivässä

| Lue lisää >>

Pilvipalvelun ylläpitokatkos 2.4.2019

| Lue lisää >>

Myyntireskontran parhaat käytännöt: kirjauspäivä ja kirjanpidon raportit

| Lue lisää >>

Oikeusavun laskutusrajapinnassa käyttökatko 2.4.2019

| Lue lisää >>

CSI LAWYER JA CSI PROFESSIONAL 8.1 ON JULKAISTU 25.2.19

| Lue lisää >>

CSI LAKIMIES 8.1 ON JULKAISTU 5.2.19

| Lue lisää >>

CSI-ohjelmistojen 8.0-korjausversio 21.1.19

| Lue lisää >>

CSI Mobilesta on julkaistu uudet versiot

| Lue lisää >>

Vuosi 2019; muistithan lukea muistilistan

| Lue lisää >>

CSI-tukipalvelun aukiolo jouluna

| Lue lisää >>

VQ Forumin parhaat ideat

| Lue lisää >>

Kyberhyökkäys – mitä ihmettä?

| Lue lisää >>