CSI-ohjelmistojen 12.1-korjausversio 16.9.25

16. syyskuun, 2025 | Versiojulkaisut

Julkaisemme tänään CSI-ohjelmistoista 12.1-version korjauspaketin, joka korjaa seuraavat asiakkaiden ilmoittamat ohjelmistovirheet ja tuo muutaman uuden ominaisuuden:

  • asiakas- ja esteellisyyshaussa näytetään koko konsernirakenne
  • tuodulle viitesuoritukselle tallentuu pankkitili silloinkin, kun suoritusta ei voida kohdistaa
  • NetDocuments-käyttöoikeuksien massamuutoksissa ilmoitetaan vastuukäyttäjälle vain virheistä
  • iManage-integraatiossa on tuki Flexible-kansioille

Korjatut virheet

Yleistä

  • Näkymissä kursori ei osannut asettua ensimmäiselle riville listan avautuessa, mikäli lista oli järjestetty parent-kentän mukaan (esimerkiksi toimeksiannon toimeksiantaja).

Asiakas

  • Toimituskielto toimi väärin, kun asiakkaalla oli sekä toimituskielto että erääntyneitä laskuja. Vaikka toimenpiteen tallennus oli määritetty sallituksi toimituskiellosta huolimatta, käyttäjä sai varoituksen siinä tapauksessa, että maksajalla oli sekä toimituskielto että että erääntyneitä laskuja.
  • Toimituskieltoon liittyvät käyttöliittymätekstit olivat epäselviä.

Avauspyyntö ja toimeksianto

  • Avauspyyntöön linkitetyn esteellisyystarkastuksen pystyi vaihtamaan toiseen. Korjauksen jälkeen Esteellisyystarkastus-kenttä on aina lukittu.
  • Kun asiakkaalla oli joko toimituskielto tai erääntynyt lasku, ja kumpikin niistä oli määritetty esteeksi toimeksiannon tallentamiselle, ohjelmisto näytti useita virheilmoituksia, mutta salli silti tallentamisen.
  • Toimeksiannon pystyi tallentamaan ilman tiettyjä pakollisia tietoja syöttämällä kenttiin, esimerkiksi toimeksiannon aiheeseen, pelkän välilyönnin.
  • Oletuskäyttäjäryhmä-kenttä aiheutti ongelmia käyttöoikeuksiin toimeksiannon ensimmäisen tallennuksen jälkeen, kun toimeksianto oli ensin tallennettu yhdellä oletuskäyttäjäryhmällä, lisätty sitten toimeksiannon oikeuksia toisellekin käyttäjäryhmälle ja lopulta tehty muutos toimeksiantoon ja tallennettu se. Korjauksen jälkeen oletuskäyttäjäryhmä-kenttä lukitaan ja piilotetaan toimeksiannon ensimmäisen tallennuksen jälkeen.

Kirjaukset

  • Toimenpiteen vaihekenttä tyhjeni, kun toimenpidettä käytti pohjana ja uudelle toimenpiteelle vaihdettiin tekijä. Korjauksen jälkeen vaihe pysyy joko ennallaan tai tyhjän vaiheen tilalle tuodaan uudelta tekijältä löytyvä oletusvaihe.
  • Toimenpidettä ei voinut kopioida samaan toimeksiantoon.
  • Kalenterin työaikakirjauksen tehdyt tunnit eivät siirtyneet toimenpiteeseen, kun työaikakirjauksesta luotiin toimenpide sisäiseen toimeksiantoon. 
  • Työaikakirjauksen/aktiviteetin tallennus kaatui, kun pohjana käytettiin kirjausta/aktiviteettia, jossa oli tallentamattomia muutoksia.
  • Työaikakalenteri herjasi asiakkaalla olevasta toimituskiellosta, vaikka työaikakirjauksesta ei oltu tekemässä toimenpidettä.

Koelaskut

  • Jos toimenpiteessä oli kustomointeja, ohjelmisto sekoitti jo hyväksytyn koelaskun liitettäessä siihen toimenpidettä, jonka ikkuna oli avattu ennen koelaskun hyväksymistä. 
  • Koelaskun maksajan vaihtaminen Vaihda maksaja -toiminnolla epäonnistui, jos uuden maksajan verollisuus poikkesi aiemmasta.

Laskutus

  • Kulusta luotu laskurivi muodostui väärällä nettosummalla, kun kulun alv-kanta on muutettu johonkin muuhun kuin kulutyypiltä tulleeseen alv-kantaan.
  • Kun laskun pyöristys kokonaislukuun oli käytössä, laskutulosteella pyöristysero oli siirtynyt väärälle alv-riville.
  • Vakuutusyhtiölle lähetettävän laskutulosteen ruotsinkielisessä versiossa oli käännösvirhe.  ”Rättssäkerhetsnummer” on nyt korjattu muotoon ”Rättsskyddsnummer”. 
  • Vedoslaskun laskuttamattomille laskuriveille tuli väärä alv 25,5 %, vaikka toimipisteen parametreissa oli valittu alv:n määräytyminen viimeisen laskurivin mukaan, tässä tapauksessa 24 %.
  • Jos ”Pyöristä laskut kokonaislukuun” -parametri oli käytössä ja laskusta muodostettiin TEAPPSXML-muotoinen laskuaineisto, aineiston summat olivat väärin.
  • Koontilaskulla oli heti luonnin jälkeen ’last_payment_reminder_date’ -kentässä arvo tietokannan taulussa, vaikka maksumuistutuksia ei ollut.
  • ”Kaikki koontilaskut” -näkymän laskutettavassa summassa ei ollut äyrinpyöristystä mukana (Yhteensä-sarake), jolloin maksetut koontilaskut jäivät avoimiksi tai miinukselle (Avointa-sarake). Ongelma ilmeni, kun kaikkiin koontilaskun laskuihin kohdistettiin niiden saamiseksi ”maksettu”-tilaan suoritus, joka vastasi äyrinpyöristettyä summaa tai koontilaskuun tehtiin täysi suoritus ohjelmiston tarjoamalla summalla. 
  • Ohjelmisto kysyi koontilaskuikkunassa, tallennetaanko muutokset, vaikkei mitään ollut muutettu. Ongelma saattoi esiintyä myös esimerkiksi esikatselutoiminnon yhteydessä.
  • Kun Maventaan lähetettiin Finvoice 3.0 -muotoinen maksumuistutus tai muodostettiin laskuaineisto maksumuistutuksesta, jossa oli mukana viivästyskorko, mutta ei huomautuskulua, ohjelmisto antoi virheen ”Objektin viittaukseksi ei voi määrittää objektiesiintymää”.
  • Jos hyvityslasku oli luotu pelkkiä kuluja sisältävästä laskusta, ja alkuperäisellä laskulla oli kokonaislukupyöristys käytössä, pyöristyssumma kirjattiin virheellisesti palkkioihin, vaikka alkuperäisellä laskulla ei ollut palkkioita.

Raportointi

  • Kun ennakko palautettiin maksetun ennakkolaskun koko suuruudelta, ennakko ei näkynyt päivään X tulostetulla ”Avoimet ennakot” -raportilla, vaikka palautuksen kirjauspäivä oli vasta päivän X jälkeen. 
  • Toimeksiannon kannattavuuslaskelma -raportti toimi pää-/alitoimeksiantorakenteessa väärin, kun laskutus tehtiin päätoimeksiannon kautta. Kun korjauksen jälkeen tällaiselta alitoimeksiannolta yritetään ajaa raportti, ohjelmisto kehottaa ajamaan sen päätoimeksiannolta. 
  • Toimeksiannon kannattavuuslaskelma -raportti näytti ei-laskutettavat toimenpiteet laskutettuina.

Asetukset

  • Tietyissä tilanteissa raportin avaus asetusten kautta oli hyvin hidas ja aiheutti toiminnon aikakatkaisun.Ohjelmistoparametreissa määritetty kartan tyyppi Bing ei enää toiminut. Korjaus päivittää automaattisesti ohjelmistoparametreihin Bingin tilalle Open Street Maps -karttapalvelun.
  • Aktivointiraportin lähetys johti versiotietojen päivittymiseen käyttöliittymässä, vaikkei ohjelmiston tietokantaa todellisuudessa ollut päivitetty.

Romeo-korvaushakemukset

  • Jos oikeusavun korvaushakemuksella oli liite ja hakemusta yritti poistaa, ohjelmisto antoi virheen ”Valittua tietuetta ei voi poistaa, sillä se on käytössä toisessa tietueessa”. Korjauksen jälkeen korvaushakemus liitteineen poistetaan, eikä poiston varmistusdialogia näytetä.

Dokumentinhallintaintegraatiot

  • Integraatiot eivät päivittäneet dokumentinhallintajärjestelmässä (iManage, Netdocuments, M-Files) käyttöoikeuksia käyttäjäryhmälle, joka oli merkitty CSI-ohjelmistossa Oletuskäyttäjäryhmä-kenttään. 
  • NetDocumentsin käyttäjien ja käyttäjäryhmien linkitys ei toiminut, jos useampi käyttäjä tai käyttäjäryhmä oli poistettu NetDocumentsista tai CSI-ohjelmistoon oli aiemmin ollut integroituna toinen dokumentinhallintajärjestelmä.
  • iManage-integraation parametreissa oli turha ”customerId”-parametri, vaikka sen arvo haetaan automaattisesti loginin yhteydessä ja tallennetaan samaan paikkaan tietokannassa kuin aiemminkin.
  • Vaikka iManage-lisäosa oli poistettu, ohjelmisto yritti edelleen käsitellä ImanageWorkspaceTemplate-entiteettiä, mikä aiheutti ongelmia kustomoinnin yhteydessä. Korjauksen jälkeen iManage-poiston jälkeen entiteetille lisätty kustomoitu taulu tai kenttä aiheuttavat vain virheen ohjelmistolokiin, mutta eivät näkyneet käyttöliittymässä.

Kirjanpitointegraatiot

  • Hogiaan lähetettävän yksityishenkilön nimi oli liian pitkä. Korjauksen jälkeen nimi lyhennetään tarvittaessa. Sukunimi on ensisijainen ts. etunimi katkaistaan tai voi jätetään kokonaan pois, jos jo sukunimi on liian pitkä.
  • Kun laskun mukana lähetettiin liitteenä PDF-tiedosto Procountoriin, liite ei mennyt laskun mukana.
  • Kun Procountorista tuotiin CSI-ohjelmistoon suoritus oikeusturvalaskulle, jossa maksajana oli yksityishenkilö, tuonti kaatui virheeseen ”The INSERT statement conflicted with the FOREIGN KEY constraint ”FK_InvoiceAdjustmentCustomerPayer””.

Uudet ominaisuudet

Asiakas- ja esteellisyyshaku näyttää myös emo- ja tytäryhtiöt

  • Jotta Asiakas- ja esteellisyyshaku -kenttä löytää myös asiakkaan emo- tai tytäryhtiön, esteellisyyshaku-listalle on lisätty uusi Konserni-sarake. Sarakkeessa on vihreä ympyrä, jos yrityksellä on emo- tai tytäryhtiö ja punainen ympyrä, ellei emo- tai tytäryhtiöitä löydy.
  • Valintanauhan ”Näytä koko konsernitaso”-toiminto avaa asiakasikkunan Aliasiakkuudet-kansiossa listan, joka näyttää koko konsernin. Toiminto on aktiivinen ainoastaan, jos valitulla asiakkaalla on emo- tai tytäryhtiö.

NetDocuments raportoi käyttöoikeuksien massamuutoksissa vain virheistä

  • Kun NetDocumentsiin tehdään käyttöoikeuspäivityksiä, päivityksen valmistuessa yhteyshenkilö saa sähköpostia ainoastaan epäonnistuneista päivitysyrityksistä.

iManage-integraatioon tuki ”Flexible”-kansioille

  • Toimeksiannot voidaan avata iManage-integraatiossa Flexible-kansioita käyttäen. iManagen kautta workspace templaten kansiot voidaan silloin määrittää joko pakollisiksi (oletus) tai valinnaisiksi. Jos toimeksiantoon valittu template sisältää valinnaisia kansioita, niitä ei luoda automaattisesti iManageen.

Asetetaan suoritukselle pankkitili, vaikka viitesuoritusten tuonti ei pysty kohdistamaan sitä

  • Kun ohjelmistoon tuodaan viitesuorituksia ”Tuo viitesuoritukset” -toiminnolla, pankkitili tallennetaan myös suoritukselle, jota ei voida kohdistaa laskulle. Tämä edellyttää, että kyseinen pankkitili löytyy CSI-ohjelmistosta laskuttajalta.

Lisää samasta aihealueesta:

CSI-ohjelmistojen 12.1-korjausversio 16.12.25

| Lue lisää >>

Oikeusavun laskutusrajapinnassa huoltokatko 27.11.2025 klo 16:15 – 19:00

| Lue lisää >>

CSI tukipuhelin suljettu 20.11. klo 11-13

| Lue lisää >>

CSI-ohjelmistojen 12.1-korjausversio 11.11.25

| Lue lisää >>

Käyttökatko Netvisorissa 14.11.2025 klo 18:00 – 17.11.2025 klo 06:00 – Netvisorin ylläpito siirtyy julkiseen pilveen

| Lue lisää >>

CSI-ohjelmistojen 12.1-korjausversio 14.10.25

| Lue lisää >>

CSI:n tukipuhelin sulkeutuu 3.10 klo 12.30

| Lue lisää >>

CSI mobiili ja MyDesk: lyhyt katkos 26.8 klo 18

| Lue lisää >>

Oikeusavun laskutusrajapinnassa huoltokatko 21.8.2025 klo 16:15 – 20:00

| Lue lisää >>

Oikeusavun laskutusrajapinnassa huoltokatko 2.7.2025 klo 16:15 – 18:00

| Lue lisää >>

Häiriö M-Files-pilvipalvelussa 19.6.25

| Lue lisää >>

Juhannuksen ja kesän 2025 palveluajat CSI-asiakastuessa

| Lue lisää >>

CSI-ohjelmistojen 12.1-korjausversio 11.6.25

| Lue lisää >>

Asiakastuki palvelee rajoitetusti to-pe 22.-23.5.25

| Lue lisää >>

CSI-ohjelmistojen 12.1-korjausversio 14.5.25

| Lue lisää >>

CSI-ohjelmistojen 12.1-korjausversio 16.4.25

| Lue lisää >>

CSI:n aukiolo kiirastorstaina ja vapun aattona

| Lue lisää >>

Oikeusavun laskutusrajapinnassa käyttökatko 24.3.2025 klo 16:15-18:00

| Lue lisää >>

CSI-ohjelmistojen 12.1-korjausversio 24.3.25

| Lue lisää >>

CSI-ohjelmistojen 12.1-korjausversio 12.2.25

| Lue lisää >>

Häiriöitä CSI-pilvipalvelussa

| Lue lisää >>

M-Files-pilvipalvelun ongelma korjattu

| Lue lisää >>

M-Files-pilvipalvelussa ongelma 3.2.25

| Lue lisää >>

CSI-ohjelmistojen 12.1-korjausversio 15.1.25

| Lue lisää >>

Asiakastuen poikkeusaukiolot loppuvuonna

| Lue lisää >>

CSI-ohjelmistojen 12.1-korjausversio 11.12.24

| Lue lisää >>

Pilvipalvelussa ongelmia 11.12. aamulla

| Lue lisää >>

CSI-puhelintuki kiinni to 28.11.24 klo 13 alkaen

| Lue lisää >>

CSI-tuki palvelee perjantaina 15.11. klo 9-14

| Lue lisää >>

Romeo-palvelun sertifikaatin vaihdos tehty

| Lue lisää >>

Romeo-sertifikaattipäivitys perjantaina 8.11.24

| Lue lisää >>

CSI-ohjelmistojen 12.1-korjausversio 7.11.24

| Lue lisää >>

CSI LAKIMIES 12.1 ON JULKAISTU

| Lue lisää >>

CSI Lawyer ja CSI Professional -ohjelmistojen 12.1-korjausversio 16.10.24

| Lue lisää >>

CSI LAWYER JA CSI PROFESSIONAL 12.1 ON JULKAISTU

| Lue lisää >>

Korjaukset CSI-ohjelmistoihin 24.9.24 – korjausversio 12.0 ja uusi versio 12.1

| Lue lisää >>

CSI-tuki palvelee perjantaina 20.9. klo 9-13

| Lue lisää >>

Mietityttääkö alv-muutos? Katso vinkkilista Usein kysyttyä -osiosta!

| Lue lisää >>

Uusia täsmennyksiä alv-muutosta koskevaan ohjeeseen

| Lue lisää >>

CSI-ohjelmistojen 12.0-korjausversio 13.8.24

| Lue lisää >>

Arvonlisäveron noston vaikutukset CSI-ohjelmistoissa – tutustu ohjeeseen!

| Lue lisää >>

Kesän aukioloajat

| Lue lisää >>

CSI-ohjelmistojen 12.0-korjausversio 12.6.24

| Lue lisää >>

CSI-ohjelmistojen 12.0-korjausversio 22.5.24

| Lue lisää >>

CSI-tuen aukiolo vappuna ja helatorstaina

| Lue lisää >>

CSI-ohjelmistojen 12.0-korjausversio 17.4.24

| Lue lisää >>

CSI:n aukiolo kiirastorstaina 28.3.24

| Lue lisää >>

CSI-ohjelmistojen 12.0-korjausversio 20.3.24

| Lue lisää >>

CSI-ohjelmistojen 12.0-korjausversio 21.2.24

| Lue lisää >>

CSI-ohjelmistojen 12.0-korjausversio 17.1.24

| Lue lisää >>

Syy jouluviikon ongelmiin CSI Mobilessa, CSI MyDeskissä ja time tracking -integraatioissa on selvinnyt

| Lue lisää >>

CSI-ohjelmistojen 12.0-korjausversio 21.12.23

| Lue lisää >>

CSI Mobilen, CSI MyDeskin ja time tracking -integraatioiden käytettävyysongelma

| Lue lisää >>

CSI Mobiili ja Mydesk-ongelmia

| Lue lisää >>

CSI LAKIMIES 12.0 ON JULKAISTU

| Lue lisää >>

CSI Lawyer ja CSI Professional 12.0-korjausversio 29.11.23

| Lue lisää >>

CSI Lawyer ja CSI Professional 11.0-version korjaantuneet virheet 15.11.23

| Lue lisää >>

CSI LAWYER JA CSI PROFESSIONAL 12.0 ON JULKAISTU

| Lue lisää >>

CSI LakiMies -ohjelmistojen 11.0-korjausversio 15.11.23

| Lue lisää >>

Häiriö korvaushakemusten lähetyksessä Romeoon

| Lue lisää >>

CSI-ohjelmistojen 11.0-korjausversio 18.10.23

| Lue lisää >>

CSI-ohjelmistojen 11.0-korjausversio 20.9.23

| Lue lisää >>

CSI-ohjelmistojen korjausversio 29.8.23

| Lue lisää >>

CSI-ohjelmistojen 11.0-korjausversio 16.8.23

| Lue lisää >>

CSI-ohjelmistojen 11.0-korjausversio 27.6.23

| Lue lisää >>

CSI-tuen aukioloajat kesällä

| Lue lisää >>

Toiminnallisuusmuutoksia CSI-ohjelmistojen versiossa 11.0, julkaistu 16.5.23

| Lue lisää >>

CSI-ohjelmistojen 11.0-korjausversio 16.5.23

| Lue lisää >>

Toiminnallisuusmuutoksia CSI-ohjelmistojen versiossa 11.0, julkaistu 19.4.23

| Lue lisää >>

CSI-ohjelmistojen 11.0-korjausversio 19.4.23

| Lue lisää >>

Kiirastorstain lyhennetty aukioloaika

| Lue lisää >>

CSI-ohjelmistojen 11.0-korjausversio 15.3.23

| Lue lisää >>

Uusia toiminnallisuuksia versiossa 11.0

| Lue lisää >>

CSI-ohjelmistojen 11.0-korjausversio 22.2.23

| Lue lisää >>

CSI palvelee rajoitetusti tiistaina 14.2.23

| Lue lisää >>

Romeossa käyttökatko 8.2.2023

| Lue lisää >>

CSI-ohjelmistojen 11.0-korjausversio 18.1.23

| Lue lisää >>

CSI-tuki sulkee aatonaattona klo 12

| Lue lisää >>

CSI-ohjelmistojen 11.0-korjausversio 14.12.22

| Lue lisää >>

Romeossa käyttökatko 29.11.2022 klo 17-20

| Lue lisää >>

CSI LAKIMIES 11.0 ON JULKAISTU

| Lue lisää >>

CSI LakiMies 10.1-korjausversio 16.11.22

| Lue lisää >>

CSI Lawyer ja CSI Professional -ohjelmistojen 11.0-korjausversio 16.11.22

| Lue lisää >>

CSI:n tukipalvelu sulkee pe 18.11.2022 jo klo 15

| Lue lisää >>

CSI LAWYER JA CSI PROFESSIONAL 11.0 ON JULKAISTU

| Lue lisää >>

Romeossa käyttökatko 3.11.2022

| Lue lisää >>

CSI-ohjelmistojen 10.1-korjausversio 19.10.2022

| Lue lisää >>

Katkos korvaushakemusten Romeo-lähetyksissä ma 10.10. n. klo 13:00

| Lue lisää >>

CSI-ohjelmistojen 10.1-korjausversio 21.9.22

| Lue lisää >>

CSI-tuki sulkee 16.9.22 jo klo 15:30

| Lue lisää >>

Ongelmia korvaushakemuksen lähetyksessä Romeoon 5.9.22 – Käytössä taas klo 15:30 alkaen!

| Lue lisää >>

CSI-ohjelmistojen 10.1-korjausversio 17.8.22

| Lue lisää >>

Tuen palveluajat 23.6.-12.8.22

| Lue lisää >>

CSI-ohjelmistojen korjausversio 15.6.22

| Lue lisää >>

Käyttökatkoja Romeossa 15.-16.6.22

| Lue lisää >>

Oikeusavun laskutusrajapinnassa häiriöitä 24.-25.5.22

| Lue lisää >>

CSI-ohjelmistojen 10.1-korjausversio 18.5.22

| Lue lisää >>

CSI-tuki palvelee rajoitetusti 12.-13.5.2022

| Lue lisää >>

CSI-ohjelmistojen 10.1-korjausversio 20.4.22

| Lue lisää >>

Kiirastorstain lyhennetty aukioloaika

| Lue lisää >>

Oikeusavun laskutusrajapinnassa käyttökatko 21.3.2022 klo 16:15-18:15

| Lue lisää >>

CSI-ohjelmistojen 10.1-korjausversio ja uusi allekirjoitussertifikaatti 15.3.22

| Lue lisää >>

Romeossa käyttökatko 28.2.2022 klo 16-15-19.15

| Lue lisää >>

CSI-ohjelmistojen 10.1-korjausversio 15.2.22

| Lue lisää >>

CSI-ohjelmistojen 10.1-korjausversio 18.1.22

| Lue lisää >>

Oikeusavun laskutusrajapinnassa ajoittaisia katkoja TÄNÄÄN 15.12.2021 klo 16:15-18:15

| Lue lisää >>

CSI-ohjelmistojen 10.1-korjausversio 14.12.21

| Lue lisää >>

CSI-tuen aukioloajat – joulu 2021 ja uusi vuosi

| Lue lisää >>

Vuodenvaihteen 2021/2022 muistilista

| Lue lisää >>

ORK TIEDOTTAA: Oikeusavun laskutusrajapinnassa ajoittaisia katkoja TÄNÄÄN 7.12.21 klo 16:15-18:45

| Lue lisää >>

CSI-ohjelmistojen 10.1-korjausversio 22.11.21

| Lue lisää >>

Romeo-käyttökatko 15.11.21 klo 16.15

| Lue lisää >>

12.11.2021: CSI:n tukipalvelu sulkeutuu klo 14

| Lue lisää >>

CSI Lawyer ja Professional 10.1-korjausversio 27.10.21

| Lue lisää >>

CSI LAKIMIES 10.1 JULKAISTAAN 27.10.21 KLO 15

| Lue lisää >>

Romeon käyttökatko 25.10.21 klo 16:15

| Lue lisää >>

CSI LakiMies 10.0-korjausversio 15.10.21

| Lue lisää >>

CSI LAWYER JA CSI PROFESSIONAL 10.1 ON JULKAISTU

| Lue lisää >>

Romeossa käyttökatko 13.10.2021

| Lue lisää >>

Huoltokatkos pilvipalvelussa 5.10 klo 20 alkaen

| Lue lisää >>

CSI-ohjelmistojen 10.0-korjausversio 24.9.21

| Lue lisää >>

Oikeusavun laskutusrajapinnassa katkoja 23.9.2021 klo 16:15-17:45

| Lue lisää >>

Romeo-lähetysten käyttökatko on ohi

| Lue lisää >>

Romeo-lähetys ei toimi

| Lue lisää >>

CSI-ohjelmistojen 10.0-korjausversio 20.8.21

| Lue lisää >>

CSI-ohjelmistojen 10.0-korjausversio 16.7.21

| Lue lisää >>

CSI-ohjelmistot integroituvat Clentoon

| Lue lisää >>

ORK-tiedote: Pankkiviitteen käyttö

| Lue lisää >>

CSI-tuen kesäaukioloajat 24.6.-13.8.21

| Lue lisää >>

CSI-ohjelmistojen 10.0-korjausversio 18.6.21

| Lue lisää >>

CSI:n tukipalvelu sulkeutuu 11.6. klo 14.30

| Lue lisää >>

CSI-ohjelmistojen 10.0-korjausversio 7.6.21

| Lue lisää >>

Oikeusavun asioinnissa ja laskutuspalvelussa käyttökatko 8.6.2021

| Lue lisää >>

CSI-ohjelmistojen 10.0- korjausversio 21.5.21

| Lue lisää >>

Romeo-käyttökatko 24.5.2021 klo 16:30-20:00

| Lue lisää >>

CSI-ohjelmistot integroituvat DOKSiin

| Lue lisää >>

Romeo-käyttökatkos 19.4. klo 16.15 – 18.00

| Lue lisää >>

CSI LAKIMIES 10.0 ON JULKAISTU 15.4.21

| Lue lisää >>

CSI Lawyer ja CSI Professional 10.0-korjausversio 15.4.21

| Lue lisää >>

CSI LakiMies 9.1-korjausversio 31.3.21

| Lue lisää >>

CSI Lawyer ja CSI Professional 10.0 -korjausversio 31.3.21

| Lue lisää >>

CSI LAWYER JA CSI PROFESSIONAL 10.0 ON JULKAISTU 25.3.21

| Lue lisää >>

CSI-ohjelmistojen 9.1-korjausversio 19.3.21

| Lue lisää >>

CSI-ohjelmistojen 9.1-korjausversio 19.2.21

| Lue lisää >>

Oikeusavun asioinnissa ja laskutuspalvelussa käyttökatko 10.2.2021 klo 16:30-20:25

| Lue lisää >>

Oikeusavun asioinnissa ja laskutuspalvelussa käyttökatko 3.2.2021 klo 16:15-18:15

| Lue lisää >>

CSI-ohjelmistojen 9.1-korjausversio 19.1.21

| Lue lisää >>

Vuodenvaihteen 2020/2021 muistilista

| Lue lisää >>

CSI tukipalveluiden aukiolot

| Lue lisää >>

CSI-ohjelmistojen 9.1-korjausversio 11.12.20

| Lue lisää >>

CSI-ohjelmistojen 9.1-korjausversio 24.11.20

| Lue lisää >>

CSI-ohjelmistojen 9.1-korjausversio 20.11.20

| Lue lisää >>

Romeossa käyttökatkos 23.11. ja 25.11 klo 16.15 alkaen

| Lue lisää >>

CSI-tuki palvelee ma-to 9-17, pe 9-16

| Lue lisää >>

Romeossa käyttökatko 26.10. 2020, alkaen klo 16.15

| Lue lisää >>

CSI-ohjelmistojen 9.1-korjausversio 20.10.20

| Lue lisää >>

Romeo: käyttökatko 6.10.2020 klo 16:15-19:00

| Lue lisää >>

Lyhyt häiriö pilvipalvelussa 1.10.2020

| Lue lisää >>

CSI-ohjelmistojen 9.1-korjausversio 25.9.20

| Lue lisää >>

M-Files pilvipalvelussa päivityksen aiheuttama käyttökatkos 18.9. klo 17 alkaen

| Lue lisää >>

Romeolähetyksissä käyttökatko 16.9.2020

| Lue lisää >>

CSI Lawyer/Professional 9.1-korjausversio 4.9.20

| Lue lisää >>

CSI LAKIMIES 9.1 JULKAISTAAN 4.9.2020

| Lue lisää >>

CSI LAWYER / PROFESSIONAL 9.1 JULKAISTAAN 25.8.20 – KÄYTTÖLIITTYMÄ UUDISTUU

| Lue lisää >>

CSI Lawyer/Professional 8.1-korjausversio 5.8.20

| Lue lisää >>

CSI LakiMies 9.0 -korjausversio 5.8.20

| Lue lisää >>

CSI:n puhelinpalvelu suljettu viikolla 29

| Lue lisää >>

CSI Lawyer/Professional 8.1-korjausversio 3.7.20

| Lue lisää >>

CSI LakiMies 9.0-korjausversio 3.7.20

| Lue lisää >>

Oikeusavun asioinnissa ja laskutuspalvelussa käyttökatko 23.6.2020 klo 16:15-18:15

| Lue lisää >>

Vaihdepalvelussa mahdollisia häiriöitä

| Lue lisää >>

Katkos Romeo-lähetyksissä 22.6.2020

| Lue lisää >>

CSI-tuen puhelinpäivystyksen poikkeusajat kesäviikkoina

| Lue lisää >>

CSI-ohjelmistojen 8.1-korjausversio 4.6.20

| Lue lisää >>

CSI LakiMies 9.0-korjausversio 29.5.20

| Lue lisää >>

CSI LakiMies 9.0 -ohjeet on päivitetty

| Lue lisää >>

Laskun muodostus CSI LakiMies 9.0-versiossa

| Lue lisää >>

CSI LakiMies 9.0-korjausversio 14.5.20

| Lue lisää >>

CSI-OHJELMISTOJEN VERSIO 9.0 ON JULKAISTU 6.5.20

| Lue lisää >>

CSI-ohjelmistojen 8.1-korjausversio 2.4.20

| Lue lisää >>

Romeo-lähetykset toimivat!

| Lue lisää >>

CSI-ohjelmistojen 8.1-korjausversio 19.3.20

| Lue lisää >>

CSI-ohjelmistojen 8.1-korjausversio 14.1.20

| Lue lisää >>

CSI-tuki palvelee nyt 9-17 uudessa sähköpostiosoitteessa

| Lue lisää >>

CSI-ohjelmistojen 8.1-korjausversio 4.12.19

| Lue lisää >>

CSI Tuki sulkeutuu 1.11 jo klo 15.45

| Lue lisää >>

Syyttäjänvirastojen organisaatiouudistus ja Romeo-lähetykset

| Lue lisää >>

Pilvipalvelun huoltokatkos 24.9.2019 illalla

| Lue lisää >>

Pilvipalvelun huoltokatkos 17.9.2019 yöllä

| Lue lisää >>

Lyhyt katkos pilvipalvelussa 10.9. aamulla

| Lue lisää >>

Oikeuspaikat 2019

| Lue lisää >>

Pilvipalvelun verkkoyhteyksien huoltokatko

| Lue lisää >>

CSI:n aukioloajat kesäviikkoina

| Lue lisää >>

Pilvipalvelun kvartaalihuolto 12.6.2019

| Lue lisää >>

CSI:n tukipalvelunumero pois käytöstä

| Lue lisää >>

Oikeusavun laskutusrajapinnassa käyttökatko ti 28.5.2019 klo 16:15-18:45

| Lue lisää >>

Asiakkaan tunnistamiskäytännöt hakevat muotoaan

| Lue lisää >>

CSI-pilvipalveluissa lyhyitä katkoksia 27.5.19

| Lue lisää >>

Tukipalvelun poikkeava aukiolo 17.5.2019

| Lue lisää >>

Pilvipalvelussa häiriöitä 28.-29.4. 2019

| Lue lisää >>

Oikeusavun laskutusrajapinnassa käyttökatko 25.4.2019

| Lue lisää >>

Tyytyväisiä CSI LakiMies -asiakkaita

| Lue lisää >>

CSI on mukana Asianajoassistenttipäivässä

| Lue lisää >>

Pilvipalvelun ylläpitokatkos 2.4.2019

| Lue lisää >>

Myyntireskontran parhaat käytännöt: kirjauspäivä ja kirjanpidon raportit

| Lue lisää >>

Oikeusavun laskutusrajapinnassa käyttökatko 2.4.2019

| Lue lisää >>

CSI LAWYER JA CSI PROFESSIONAL 8.1 ON JULKAISTU 25.2.19

| Lue lisää >>

CSI LAKIMIES 8.1 ON JULKAISTU 5.2.19

| Lue lisää >>

CSI-ohjelmistojen 8.0-korjausversio 21.1.19

| Lue lisää >>

CSI Mobilesta on julkaistu uudet versiot

| Lue lisää >>

Vuosi 2019; muistithan lukea muistilistan

| Lue lisää >>

CSI-tukipalvelun aukiolo jouluna

| Lue lisää >>

VQ Forumin parhaat ideat

| Lue lisää >>

Kyberhyökkäys – mitä ihmettä?

| Lue lisää >>