CSI-ohjelmistojen 12.1-korjausversio 24.3.25

24. maaliskuun, 2025 | Versiojulkaisut

Julkaisemme tänään CSI-ohjelmistoista 12.1-version korjauspaketin. Versio:

  • korjaa joukon ohjelmistovirheitä
  • sisältää uuden koodin allekirjoitusvarmenteen vahvistaen, että CSI-ohjelmisto on turvallinen asentaa ja käyttää
  • tuo ohjelmistoon muutamia uusia ominaisuuksia:
    • Parannetut Esteellisyystarkastuksen osapuolet -raportin
    • Näkymän vanhentuneille tai pian vanheneville tunnistustapahtumille
    • Mahdollisuuden luoda toimenpiteitä aktiviteeteista, joissa on useita työaikakirjauksia
    • Uuden Romeo-käyttöliittymän
    • Mahdollisuuden määritellä toimeksiannon omistaja myös vastuuhenkilöksi
    • Vastaanottaja ja Palauttaja -tiedot irtaimen omaisuuden kirjauksiin
    • Maksumuistutusten erittelykäytännön selkeytys
    • Oletus-alvin määrittäminen Hogiasta tai Fortnoxista siirtyville kuluille

Korjatut ohjelmistovirheet

Toimeksianto ja avauspyyntö

  • Kun käyttäjä klikkasi avauspyyntölistan Toimeksiantaja-sarakkeen linkkiä, aukesi osapuoli-ikkuna eikä asiakasikkuna.
  • Has Notes -sarakkeessa esim. toimeksiantolistoilla oli sekaisin suomea ja englantia, kun käyttöliittymäkieleksi oli valittu englanti.
  • Ennen 11.0-versiossa tullutta alikoelasku-ominaisuutta luodun toimeksiannon poistaminen epäonnistui.

Toimenpide

  • Toimenpidelistalla valitun toimenpiteen tekstikentän työkaluvihje (tooltip) ei pysynyt tarpeeksi kauan näkyvissä, jolloin pitkää toimenpidetekstiä ei ehtinyt lukemaan. Korjauksen jälkeen työkaluvihjeen näkymisellä ei enää ole aikarajaa. Sama koskee kaikkia tekstikenttiä, joihin on mahdollista syöttää pitkä teksti.

Lasku

  • Kun lasku tehtiin suoraan toimeksiannosta, kokonaismuutos ei huomioinut laskulle määräytyvän alv-prosentin asetusta, jos toimipisteen ”Alv-kannan päiväys”-parametriin oli valittuna ”Viimeisen laskurivin päivä”.

Lasku- ja kirjanpitoaineistot

  • Peppol vaati alv-tunnuksen tarpeettomasti tilanteessa, jossa ilman alv-tunnusta olevan, kotimaisen/EU-asiakkaan laskusta yritettiin tehdä laskuaineisto. Korjauksen jälkeen: 1) jos laskun/hyvityslaskun laskuriveissä EI ole käytetty alv-kategoriaa AE (reverse charge) tai K (intra-community supply), aineisto tehdään ja alv-numeron kenttä jätetään tyhjäksi, ellei sitä ole maksajalla, 2) jos lasku/hyvityslasku on veroton, jätetään alv-numero tyhjäksi, 3) muissa tapauksissa alv-numero on pakollinen ja aineiston muodostus antaa virheen puuttuvasta tiedosta. 
  • Manuaalisesti muodostettu Finvoice-kirjanpitoaineisto ei ollut Fennoalle validi, koska aineiston osuus-, alennus- ja hyvityslaskuriveiltä puuttui osa tiedoista.

Kirjanpitointegraatiot

  • Netvisor-lisäosan asennus keskeytyi tietyssä tilanteessa aikakatkaisun vuoksi.
  • Fortnox-integraation käynnistymisessä oli (ja on edelleen) satunnaisesti ongelmia. Ongelman aiheuttajan selvittämiseksi integraatioon on lisätty lokitusta. 

Dokumentinhallintaintegraatiot

  • NetDocumentsissa pystyi linkittämään käyttäjän tai käyttäjäryhmän ulkoiseen käyttäjään tai käyttäjäryhmään (external user/user group), mikä aiheutti virheitä.
  • NetDocumentsin käyttäjä- ja käyttäjäryhmälinkityslistat näyttivät epäselvän ”editvalue isnull” -virheilmoituksen, kun käyttäjää tai käyttäjäryhmää ei ollut liitetty NetDocumentsiin. 
  • Jos NetDocumentsin käyttöoikeuspäivityksen käynnistys epäonnistui, käyttäjälle näytettiin epäinformatiivinen virheilmoitus. Korjauksen jälkeen virheilmoitus ohjeistaa käyttäjää tarkastettavista tiedoista. 
  • NetDocuments-käyttäjälinkityksen poisto tallensi tietokantaan ulkoisen tunnuksen (external ID) arvoksi ”” eikä NULL, mikä aiheutti ongelmia integraation toiminnassa.
  • NetDocumentsin käyttäjien ja käyttäjäryhmien linkitys ei osannut käsitellä NetDocumentsissa poistettua käyttäjää tai ryhmää oikein. Korjauksen jälkeen tilanteessa näytetään virheilmoitus, minkä jälkeen ei-validi ulkoinen tunniste poistetaan.
  • Jos käyttäjäryhmän linkityksessä NetDocumentsiin tapahtui virhe (esimerkiksi ryhmän nimi sisälsi kaksoispisteen tai muun ei-sallitun merkin), käyttäjän saama virheilmoitus ei ollut riittävän selkeä. 

Räätälöinnit

  • Toimeksiantoon, laskuun ja vedoslaskuun pystyi kustomoimaan kenttiä, jotka kaatoivat tekstihaun. Tällaiset kentät on nyt piilotettu näkymän sarakevalitsimesta.

Version tuomat uudet ominaisuudet

Esteellisyystarkastuksen osapuolet -raportin parannukset

  • Esteellisyystarkastuksen osapuolet-raporttiin on lisätty ryhmittelyvaihtoehtoja.  Raporttiin listautuvat toimeksiannot voidaan nyt järjestää toimeksiannon avauspäivän (oletus) tai toimeksiantonumeron mukaan laskevaan järjestykseen.  Kummassakin tapauksessa päättyneet toimeksiannot tulevat listan loppuun, mikä helpottaa listan lukemista. 
  • Lisäksi raportissa näkyvät Toimeksianto-sarakkeen jälkeen esteellisyystarkastuksen toimeksiantolistallekin lisätyt kentät Omistaja, Vastuuhenkilö ja Viimeisin kirjaus (toimenpiteen tai kulun kirjauspäivä).

Näkymä 30 päivän sisällä vanhentuville tunnistuksille

  • Työtehtävät-alue > Tarkastukset > Asiakkaan tunnistukset -listalle on lisätty näkymä ”Vanhentuneet ja vanhentuvat tunnistukset”. Siinä näkyvät kaikki asiakkaan tunnistustapahtumat, jotka ovat jo ehtineet vanhentua tai vanhenevat 30 päivän sisällä.  Sama näkymä löytyy myös avauspyynnön, toimeksiannon, yksityishenkilön ja yrityksen Asiakkaan tunnistukset -kansiosta.
  • Vanhentuneiden/vanhenevien tunnistustapahtumien näkymä mahdollistaa tarvittaessa myös näkymämuistutuksen määrittämisen, mikä helpottaa tunnistusten hallintaa.

Toimeksiannon omistajan vienti myös vastuuhenkilöksi

  • Toimeksiannon toimeksiantaja ja vastuuhenkilö ovat pakollisia kenttiä, joihin joissakin toimistoissa määritetään aina sama käyttäjä. Toimeksiannon avaamisen yhteydessä lisätty toimeksiannon omistaja voidaan nyt oletuksena määrittää myös Vastuuhenkilö-kenttään.
  • Toimipisteen ja järjestelmän parametreissa Oletusarvot > Toimeksiannon vastuuhenkilö -parametri tarjoaa nyt ”Toimeksiannon omistaja” -vaihtoehdon. Jos se on valittuna, uuteen toimeksiantoon lisätty Omistaja-kentän arvo kopioituu oletuksena myös Vastuuhenkilö-kenttään. Mikäli ”Toimeksiannon omistaja” -parametriin on määritetty oletukseksi esimerkiksi asiakasvastaava, se kopioituu myös Vastuuhenkilö-kenttään. 
  • Vastuuhenkilöä voidaan muuttaa manuaalisesti, mutta jos sen jälkeen omistajaa vaihdetaan, uusi omistaja päivittyy myös vastuuhenkilöksi. Kun uusi toimeksianto on tallennettu, omistajatiedon muokkaus ei enää vaikuta Vastuuhenkilö-kenttään.

Toimenpiteen muodostus aktiviteetista, johon on liitetty useita työaikakirjauksia

  • Ohjelmistossa on nyt mahdollista liittää useampia työaikakirjauksia samaan aktiviteettiin ja luoda aktiviteetista laskutettava toimenpide automaattisesti, kun se kuitataan tehdyksi.
  • Tämä edellyttää erityisen aktiviteettityypin määrittämistä asetuksissa ja sille kahta valintaa: ”Työaikakirjaukset laskutetaan aktiviteetin kautta” ja Muodosta toimenpide automaattisesti, kun aktiviteetti kuitataan tehdyksi”.
  • Kun työaikakirjaus on määritetty laskutettavaksi aktiviteetin kautta, ohjelmisto estää toimenpiteen luonnin työaikakirjauksesta, johon on liitetty kyseisen tyyppinen aktiviteetti. Yksittäiseen aktiviteettiin voidaan siten kerätä useita työaikakirjauksia, ja toimenpide muodostetaan automaattisesti vasta, kun aktiviteetti kuitataan tehdyksi. Toimenpiteen muodostamiseksi aktiviteetin keston tulee olla suurempi kuin nolla, ja aktiviteetin kokonaiskesto merkitään myös toimenpiteen kestoksi. Mikäli aktiviteetista puuttuu jokin toimenpiteelle pakollinen tieto (esim. toimenpidetyyppi), aktiviteetti kuitataan tehdyksi,mutta toimenpidettä ei muodostu. 
  • Jos aktiviteettityypissä työaikakirjaukset on määritetty laskutettaviksi aktiviteetin kautta, mutta toimenpiteen automaattimuodostusta ei ole määritetty, ohjelmisto näyttää käyttäjälle varoituksen, kun työaikakirjauksia sisältävää aktiviteettia ollaan kuittaamassa tehdyksi.

Älä tulosta erittelysivua maksukehotukseen -toiminnon selkeyttäminen

  • ”Älä tulosta erittelysivua maksukehotukseen” -parametrin toimintaa on selkeytetty.
  • Kun parametri on valittu vihreäksi, maksumuistutuksen tulostusparametreissa ”Tulosta erittelysivu” -valintaruutu on valitsematta. Valintaa ei voi muokata, joten maksumuistutukseen ei tulosteta erittelyä.
  • Kun parametrin valinta on punainen tai harmaa, maksumuistutuksen tulostusparametrien ”Tulosta erittelysivu” -valintaruutuun alustuu arvo samoin kuin normaalilaskullakin. Valinta on muokattavissa, ja valinnan mukaan erittely joko tulostetaan maksumuistutukseen tai ei. Massatulostuksessa erittely tulostuu yksittäisten maksumuistutusten parametrien mukaan.
  • Kun tulostetaan massana useamman toimipisteen maksumuistutuksia ja valitaan ”Tulosta kaikki samoilla asetuksilla”, parametri tarkistetaan päätoimipisteeltä. Jos erittely on päätoimipisteellä kielletty, erittelyä ei tulosteta sellaisillekaan maksumuistutuksille, joiden toimipisteellä se olisi sallittu. Jos taas erittely on sallittu päätoimipisteellä, mutta yksittäisen maksumuistutuksen toimipisteellä kielletty, erittelyä EI tulosteta kyseiselle maksumuistutukselle (kielto ylimäärittää aina).

Uusi Romeo-rajapinta ja Faksi-vaihtoehdon tilalle ”Sähköinen asiointi”

  • Oikeusrekisterikeskus on poistamassa vanhan Romeo-rajapinnan, joten korvaushakemusten lähettämiseksi on kehitetty uusi rajapinta. Samalla korvaushakemuksen ”Tiedoksiantotapa avustajalle” -kentän ”Faksi”-vaihtoehdon tilalle on tullut ”Sähköinen asiointi”. Myös vanhojen korvaushakemusten ”Faksi”-valinta muuttuu automaattisesti sähköiseksi asioinniksi.
  • Jos asiakkaalla on käytössään CSI-ohjelmistoversio, jossa tätä muutosta ei vielä ole, korvaushakemukseen valittu ”Faksi”-arvo siirtyy kuitenkin Romeoon sähköisenä asiointina.

Irtain omaisuus -ikkunaan tieto vastaanottajasta ja palauttajasta

  • Irtain omaisuus -ikkunasta nähdään nyt myös tieto irtaimen omaisuuden vastaanottajasta ja palauttajasta. Uutta irtainta omaisuutta kirjatessa vastaanottaja on pakollinen tieto, jota voi vielä muuttaa, kunnes irtain omaisuus palautetaan. Palauttaja on pakollinen tieto irtainta omaisuutta palautettaessa eikä ohjelmistoon tallennettu tieto ole muokattavissa.
  • Korjausversion päivityksen yhteydessä jokaiselle irtaimen omaisuuden riville päivitetään vastaanottajaksi ohjelmistoon tallentunut Luoja-kentän käyttäjä.

Oletus-alvin merkintä Hogia- ja Fortnox-integraatioiden tuomille kuluille (ruotsalaisasiakkaat)

Kun Fortnox/Hogia-kirjanpitojärjestelmän tositerivistä luodaan kulua CSI-ohjelmistoon eikä tositerivin oikea osto-alv ole tiedossa, ohjelmisto minimoi manuaalisten korjausten tarvetta toimimalla seuraavasti:

  • Jos tositerivin kirjanpidon tili on listattuna kentässä ”Voucher Account Numbers to Import (Tax)” -> Kulun osto-alv:ksi asetetaan kotimaisen maksajan alv-asetusten mukainen alv-%, Veroton-valintaruutu: Ei valittu ja Läpilaskutus: Ei läpilaskutusta
  • Jos tositerivin kirjanpidon tili on listattuna kentässä ”Voucher Account Numbers to Import (No Tax)” -> Kulun osto-alv:ksi asetetaan Veroton, Veroton-valintaruutu: Valittu ja Läpilaskutus: Ei läpilaskutusta
  • Jos tositerivin kirjanpidon tili on listattuna kentässä ”Cost-forward Expenses Account (Tax)” -> Kulun osto-alv:ksi asetetaan kotimaisen maksajan alv-asetusten mukainen alv-%, Veroton-valintaruutu: Ei valittu ja Läpilaskutus: Maksajan verollisuuden mukaan
  • Jos tositerivin kirjanpidon tili on listattuna kentässä ”Cost-forward Expenses Account (No Tax)” -> Kulun osto-alv:ksi asetetaan Veroton, Veroton-valintaruutu: Ei valittu ja Läpilaskutus: Ostotietojen mukaan
  • Muissa tapauksissa (jos ei ole esimerkiksi tilejä määritetty, vaan pelkästään tositesarjasuodatus) käsittely on sama kuin ”Voucher Account Numbers to Import (Tax)” -kentän mukaan

Kotimaisen maksajan alv-kannan haku voidaan tehdä ehdoilla:

  • Päiväys: Kulun päiväys, tai ellei tiedossa, kuluva päivä
  • Verollisuus: Verollinen
  • Toimipiste: Päätoimipiste

Lisää samasta aihealueesta:

CSI-ohjelmistojen 12.1-korjausversio 16.12.25

| Lue lisää >>

Oikeusavun laskutusrajapinnassa huoltokatko 27.11.2025 klo 16:15 – 19:00

| Lue lisää >>

CSI tukipuhelin suljettu 20.11. klo 11-13

| Lue lisää >>

CSI-ohjelmistojen 12.1-korjausversio 11.11.25

| Lue lisää >>

Käyttökatko Netvisorissa 14.11.2025 klo 18:00 – 17.11.2025 klo 06:00 – Netvisorin ylläpito siirtyy julkiseen pilveen

| Lue lisää >>

CSI-ohjelmistojen 12.1-korjausversio 14.10.25

| Lue lisää >>

CSI:n tukipuhelin sulkeutuu 3.10 klo 12.30

| Lue lisää >>

CSI-ohjelmistojen 12.1-korjausversio 16.9.25

| Lue lisää >>

CSI mobiili ja MyDesk: lyhyt katkos 26.8 klo 18

| Lue lisää >>

Oikeusavun laskutusrajapinnassa huoltokatko 21.8.2025 klo 16:15 – 20:00

| Lue lisää >>

Oikeusavun laskutusrajapinnassa huoltokatko 2.7.2025 klo 16:15 – 18:00

| Lue lisää >>

Häiriö M-Files-pilvipalvelussa 19.6.25

| Lue lisää >>

Juhannuksen ja kesän 2025 palveluajat CSI-asiakastuessa

| Lue lisää >>

CSI-ohjelmistojen 12.1-korjausversio 11.6.25

| Lue lisää >>

Asiakastuki palvelee rajoitetusti to-pe 22.-23.5.25

| Lue lisää >>

CSI-ohjelmistojen 12.1-korjausversio 14.5.25

| Lue lisää >>

CSI-ohjelmistojen 12.1-korjausversio 16.4.25

| Lue lisää >>

CSI:n aukiolo kiirastorstaina ja vapun aattona

| Lue lisää >>

Oikeusavun laskutusrajapinnassa käyttökatko 24.3.2025 klo 16:15-18:00

| Lue lisää >>

CSI-ohjelmistojen 12.1-korjausversio 12.2.25

| Lue lisää >>

Häiriöitä CSI-pilvipalvelussa

| Lue lisää >>

M-Files-pilvipalvelun ongelma korjattu

| Lue lisää >>

M-Files-pilvipalvelussa ongelma 3.2.25

| Lue lisää >>

CSI-ohjelmistojen 12.1-korjausversio 15.1.25

| Lue lisää >>

Asiakastuen poikkeusaukiolot loppuvuonna

| Lue lisää >>

CSI-ohjelmistojen 12.1-korjausversio 11.12.24

| Lue lisää >>

Pilvipalvelussa ongelmia 11.12. aamulla

| Lue lisää >>

CSI-puhelintuki kiinni to 28.11.24 klo 13 alkaen

| Lue lisää >>

CSI-tuki palvelee perjantaina 15.11. klo 9-14

| Lue lisää >>

Romeo-palvelun sertifikaatin vaihdos tehty

| Lue lisää >>

Romeo-sertifikaattipäivitys perjantaina 8.11.24

| Lue lisää >>

CSI-ohjelmistojen 12.1-korjausversio 7.11.24

| Lue lisää >>

CSI LAKIMIES 12.1 ON JULKAISTU

| Lue lisää >>

CSI Lawyer ja CSI Professional -ohjelmistojen 12.1-korjausversio 16.10.24

| Lue lisää >>

CSI LAWYER JA CSI PROFESSIONAL 12.1 ON JULKAISTU

| Lue lisää >>

Korjaukset CSI-ohjelmistoihin 24.9.24 – korjausversio 12.0 ja uusi versio 12.1

| Lue lisää >>

CSI-tuki palvelee perjantaina 20.9. klo 9-13

| Lue lisää >>

Mietityttääkö alv-muutos? Katso vinkkilista Usein kysyttyä -osiosta!

| Lue lisää >>

Uusia täsmennyksiä alv-muutosta koskevaan ohjeeseen

| Lue lisää >>

CSI-ohjelmistojen 12.0-korjausversio 13.8.24

| Lue lisää >>

Arvonlisäveron noston vaikutukset CSI-ohjelmistoissa – tutustu ohjeeseen!

| Lue lisää >>

Kesän aukioloajat

| Lue lisää >>

CSI-ohjelmistojen 12.0-korjausversio 12.6.24

| Lue lisää >>

CSI-ohjelmistojen 12.0-korjausversio 22.5.24

| Lue lisää >>

CSI-tuen aukiolo vappuna ja helatorstaina

| Lue lisää >>

CSI-ohjelmistojen 12.0-korjausversio 17.4.24

| Lue lisää >>

CSI:n aukiolo kiirastorstaina 28.3.24

| Lue lisää >>

CSI-ohjelmistojen 12.0-korjausversio 20.3.24

| Lue lisää >>

CSI-ohjelmistojen 12.0-korjausversio 21.2.24

| Lue lisää >>

CSI-ohjelmistojen 12.0-korjausversio 17.1.24

| Lue lisää >>

Syy jouluviikon ongelmiin CSI Mobilessa, CSI MyDeskissä ja time tracking -integraatioissa on selvinnyt

| Lue lisää >>

CSI-ohjelmistojen 12.0-korjausversio 21.12.23

| Lue lisää >>

CSI Mobilen, CSI MyDeskin ja time tracking -integraatioiden käytettävyysongelma

| Lue lisää >>

CSI Mobiili ja Mydesk-ongelmia

| Lue lisää >>

CSI LAKIMIES 12.0 ON JULKAISTU

| Lue lisää >>

CSI Lawyer ja CSI Professional 12.0-korjausversio 29.11.23

| Lue lisää >>

CSI Lawyer ja CSI Professional 11.0-version korjaantuneet virheet 15.11.23

| Lue lisää >>

CSI LAWYER JA CSI PROFESSIONAL 12.0 ON JULKAISTU

| Lue lisää >>

CSI LakiMies -ohjelmistojen 11.0-korjausversio 15.11.23

| Lue lisää >>

Häiriö korvaushakemusten lähetyksessä Romeoon

| Lue lisää >>

CSI-ohjelmistojen 11.0-korjausversio 18.10.23

| Lue lisää >>

CSI-ohjelmistojen 11.0-korjausversio 20.9.23

| Lue lisää >>

CSI-ohjelmistojen korjausversio 29.8.23

| Lue lisää >>

CSI-ohjelmistojen 11.0-korjausversio 16.8.23

| Lue lisää >>

CSI-ohjelmistojen 11.0-korjausversio 27.6.23

| Lue lisää >>

CSI-tuen aukioloajat kesällä

| Lue lisää >>

Toiminnallisuusmuutoksia CSI-ohjelmistojen versiossa 11.0, julkaistu 16.5.23

| Lue lisää >>

CSI-ohjelmistojen 11.0-korjausversio 16.5.23

| Lue lisää >>

Toiminnallisuusmuutoksia CSI-ohjelmistojen versiossa 11.0, julkaistu 19.4.23

| Lue lisää >>

CSI-ohjelmistojen 11.0-korjausversio 19.4.23

| Lue lisää >>

Kiirastorstain lyhennetty aukioloaika

| Lue lisää >>

CSI-ohjelmistojen 11.0-korjausversio 15.3.23

| Lue lisää >>

Uusia toiminnallisuuksia versiossa 11.0

| Lue lisää >>

CSI-ohjelmistojen 11.0-korjausversio 22.2.23

| Lue lisää >>

CSI palvelee rajoitetusti tiistaina 14.2.23

| Lue lisää >>

Romeossa käyttökatko 8.2.2023

| Lue lisää >>

CSI-ohjelmistojen 11.0-korjausversio 18.1.23

| Lue lisää >>

CSI-tuki sulkee aatonaattona klo 12

| Lue lisää >>

CSI-ohjelmistojen 11.0-korjausversio 14.12.22

| Lue lisää >>

Romeossa käyttökatko 29.11.2022 klo 17-20

| Lue lisää >>

CSI LAKIMIES 11.0 ON JULKAISTU

| Lue lisää >>

CSI LakiMies 10.1-korjausversio 16.11.22

| Lue lisää >>

CSI Lawyer ja CSI Professional -ohjelmistojen 11.0-korjausversio 16.11.22

| Lue lisää >>

CSI:n tukipalvelu sulkee pe 18.11.2022 jo klo 15

| Lue lisää >>

CSI LAWYER JA CSI PROFESSIONAL 11.0 ON JULKAISTU

| Lue lisää >>

Romeossa käyttökatko 3.11.2022

| Lue lisää >>

CSI-ohjelmistojen 10.1-korjausversio 19.10.2022

| Lue lisää >>

Katkos korvaushakemusten Romeo-lähetyksissä ma 10.10. n. klo 13:00

| Lue lisää >>

CSI-ohjelmistojen 10.1-korjausversio 21.9.22

| Lue lisää >>

CSI-tuki sulkee 16.9.22 jo klo 15:30

| Lue lisää >>

Ongelmia korvaushakemuksen lähetyksessä Romeoon 5.9.22 – Käytössä taas klo 15:30 alkaen!

| Lue lisää >>

CSI-ohjelmistojen 10.1-korjausversio 17.8.22

| Lue lisää >>

Tuen palveluajat 23.6.-12.8.22

| Lue lisää >>

CSI-ohjelmistojen korjausversio 15.6.22

| Lue lisää >>

Käyttökatkoja Romeossa 15.-16.6.22

| Lue lisää >>

Oikeusavun laskutusrajapinnassa häiriöitä 24.-25.5.22

| Lue lisää >>

CSI-ohjelmistojen 10.1-korjausversio 18.5.22

| Lue lisää >>

CSI-tuki palvelee rajoitetusti 12.-13.5.2022

| Lue lisää >>

CSI-ohjelmistojen 10.1-korjausversio 20.4.22

| Lue lisää >>

Kiirastorstain lyhennetty aukioloaika

| Lue lisää >>

Oikeusavun laskutusrajapinnassa käyttökatko 21.3.2022 klo 16:15-18:15

| Lue lisää >>

CSI-ohjelmistojen 10.1-korjausversio ja uusi allekirjoitussertifikaatti 15.3.22

| Lue lisää >>

Romeossa käyttökatko 28.2.2022 klo 16-15-19.15

| Lue lisää >>

CSI-ohjelmistojen 10.1-korjausversio 15.2.22

| Lue lisää >>

CSI-ohjelmistojen 10.1-korjausversio 18.1.22

| Lue lisää >>

Oikeusavun laskutusrajapinnassa ajoittaisia katkoja TÄNÄÄN 15.12.2021 klo 16:15-18:15

| Lue lisää >>

CSI-ohjelmistojen 10.1-korjausversio 14.12.21

| Lue lisää >>

CSI-tuen aukioloajat – joulu 2021 ja uusi vuosi

| Lue lisää >>

Vuodenvaihteen 2021/2022 muistilista

| Lue lisää >>

ORK TIEDOTTAA: Oikeusavun laskutusrajapinnassa ajoittaisia katkoja TÄNÄÄN 7.12.21 klo 16:15-18:45

| Lue lisää >>

CSI-ohjelmistojen 10.1-korjausversio 22.11.21

| Lue lisää >>

Romeo-käyttökatko 15.11.21 klo 16.15

| Lue lisää >>

12.11.2021: CSI:n tukipalvelu sulkeutuu klo 14

| Lue lisää >>

CSI Lawyer ja Professional 10.1-korjausversio 27.10.21

| Lue lisää >>

CSI LAKIMIES 10.1 JULKAISTAAN 27.10.21 KLO 15

| Lue lisää >>

Romeon käyttökatko 25.10.21 klo 16:15

| Lue lisää >>

CSI LakiMies 10.0-korjausversio 15.10.21

| Lue lisää >>

CSI LAWYER JA CSI PROFESSIONAL 10.1 ON JULKAISTU

| Lue lisää >>

Romeossa käyttökatko 13.10.2021

| Lue lisää >>

Huoltokatkos pilvipalvelussa 5.10 klo 20 alkaen

| Lue lisää >>

CSI-ohjelmistojen 10.0-korjausversio 24.9.21

| Lue lisää >>

Oikeusavun laskutusrajapinnassa katkoja 23.9.2021 klo 16:15-17:45

| Lue lisää >>

Romeo-lähetysten käyttökatko on ohi

| Lue lisää >>

Romeo-lähetys ei toimi

| Lue lisää >>

CSI-ohjelmistojen 10.0-korjausversio 20.8.21

| Lue lisää >>

CSI-ohjelmistojen 10.0-korjausversio 16.7.21

| Lue lisää >>

CSI-ohjelmistot integroituvat Clentoon

| Lue lisää >>

ORK-tiedote: Pankkiviitteen käyttö

| Lue lisää >>

CSI-tuen kesäaukioloajat 24.6.-13.8.21

| Lue lisää >>

CSI-ohjelmistojen 10.0-korjausversio 18.6.21

| Lue lisää >>

CSI:n tukipalvelu sulkeutuu 11.6. klo 14.30

| Lue lisää >>

CSI-ohjelmistojen 10.0-korjausversio 7.6.21

| Lue lisää >>

Oikeusavun asioinnissa ja laskutuspalvelussa käyttökatko 8.6.2021

| Lue lisää >>

CSI-ohjelmistojen 10.0- korjausversio 21.5.21

| Lue lisää >>

Romeo-käyttökatko 24.5.2021 klo 16:30-20:00

| Lue lisää >>

CSI-ohjelmistot integroituvat DOKSiin

| Lue lisää >>

Romeo-käyttökatkos 19.4. klo 16.15 – 18.00

| Lue lisää >>

CSI LAKIMIES 10.0 ON JULKAISTU 15.4.21

| Lue lisää >>

CSI Lawyer ja CSI Professional 10.0-korjausversio 15.4.21

| Lue lisää >>

CSI LakiMies 9.1-korjausversio 31.3.21

| Lue lisää >>

CSI Lawyer ja CSI Professional 10.0 -korjausversio 31.3.21

| Lue lisää >>

CSI LAWYER JA CSI PROFESSIONAL 10.0 ON JULKAISTU 25.3.21

| Lue lisää >>

CSI-ohjelmistojen 9.1-korjausversio 19.3.21

| Lue lisää >>

CSI-ohjelmistojen 9.1-korjausversio 19.2.21

| Lue lisää >>

Oikeusavun asioinnissa ja laskutuspalvelussa käyttökatko 10.2.2021 klo 16:30-20:25

| Lue lisää >>

Oikeusavun asioinnissa ja laskutuspalvelussa käyttökatko 3.2.2021 klo 16:15-18:15

| Lue lisää >>

CSI-ohjelmistojen 9.1-korjausversio 19.1.21

| Lue lisää >>

Vuodenvaihteen 2020/2021 muistilista

| Lue lisää >>

CSI tukipalveluiden aukiolot

| Lue lisää >>

CSI-ohjelmistojen 9.1-korjausversio 11.12.20

| Lue lisää >>

CSI-ohjelmistojen 9.1-korjausversio 24.11.20

| Lue lisää >>

CSI-ohjelmistojen 9.1-korjausversio 20.11.20

| Lue lisää >>

Romeossa käyttökatkos 23.11. ja 25.11 klo 16.15 alkaen

| Lue lisää >>

CSI-tuki palvelee ma-to 9-17, pe 9-16

| Lue lisää >>

Romeossa käyttökatko 26.10. 2020, alkaen klo 16.15

| Lue lisää >>

CSI-ohjelmistojen 9.1-korjausversio 20.10.20

| Lue lisää >>

Romeo: käyttökatko 6.10.2020 klo 16:15-19:00

| Lue lisää >>

Lyhyt häiriö pilvipalvelussa 1.10.2020

| Lue lisää >>

CSI-ohjelmistojen 9.1-korjausversio 25.9.20

| Lue lisää >>

M-Files pilvipalvelussa päivityksen aiheuttama käyttökatkos 18.9. klo 17 alkaen

| Lue lisää >>

Romeolähetyksissä käyttökatko 16.9.2020

| Lue lisää >>

CSI Lawyer/Professional 9.1-korjausversio 4.9.20

| Lue lisää >>

CSI LAKIMIES 9.1 JULKAISTAAN 4.9.2020

| Lue lisää >>

CSI LAWYER / PROFESSIONAL 9.1 JULKAISTAAN 25.8.20 – KÄYTTÖLIITTYMÄ UUDISTUU

| Lue lisää >>

CSI Lawyer/Professional 8.1-korjausversio 5.8.20

| Lue lisää >>

CSI LakiMies 9.0 -korjausversio 5.8.20

| Lue lisää >>

CSI:n puhelinpalvelu suljettu viikolla 29

| Lue lisää >>

CSI Lawyer/Professional 8.1-korjausversio 3.7.20

| Lue lisää >>

CSI LakiMies 9.0-korjausversio 3.7.20

| Lue lisää >>

Oikeusavun asioinnissa ja laskutuspalvelussa käyttökatko 23.6.2020 klo 16:15-18:15

| Lue lisää >>

Vaihdepalvelussa mahdollisia häiriöitä

| Lue lisää >>

Katkos Romeo-lähetyksissä 22.6.2020

| Lue lisää >>

CSI-tuen puhelinpäivystyksen poikkeusajat kesäviikkoina

| Lue lisää >>

CSI-ohjelmistojen 8.1-korjausversio 4.6.20

| Lue lisää >>

CSI LakiMies 9.0-korjausversio 29.5.20

| Lue lisää >>

CSI LakiMies 9.0 -ohjeet on päivitetty

| Lue lisää >>

Laskun muodostus CSI LakiMies 9.0-versiossa

| Lue lisää >>

CSI LakiMies 9.0-korjausversio 14.5.20

| Lue lisää >>

CSI-OHJELMISTOJEN VERSIO 9.0 ON JULKAISTU 6.5.20

| Lue lisää >>

CSI-ohjelmistojen 8.1-korjausversio 2.4.20

| Lue lisää >>

Romeo-lähetykset toimivat!

| Lue lisää >>

CSI-ohjelmistojen 8.1-korjausversio 19.3.20

| Lue lisää >>

CSI-ohjelmistojen 8.1-korjausversio 14.1.20

| Lue lisää >>

CSI-tuki palvelee nyt 9-17 uudessa sähköpostiosoitteessa

| Lue lisää >>

CSI-ohjelmistojen 8.1-korjausversio 4.12.19

| Lue lisää >>

CSI Tuki sulkeutuu 1.11 jo klo 15.45

| Lue lisää >>

Syyttäjänvirastojen organisaatiouudistus ja Romeo-lähetykset

| Lue lisää >>

Pilvipalvelun huoltokatkos 24.9.2019 illalla

| Lue lisää >>

Pilvipalvelun huoltokatkos 17.9.2019 yöllä

| Lue lisää >>

Lyhyt katkos pilvipalvelussa 10.9. aamulla

| Lue lisää >>

Oikeuspaikat 2019

| Lue lisää >>

Pilvipalvelun verkkoyhteyksien huoltokatko

| Lue lisää >>

CSI:n aukioloajat kesäviikkoina

| Lue lisää >>

Pilvipalvelun kvartaalihuolto 12.6.2019

| Lue lisää >>

CSI:n tukipalvelunumero pois käytöstä

| Lue lisää >>

Oikeusavun laskutusrajapinnassa käyttökatko ti 28.5.2019 klo 16:15-18:45

| Lue lisää >>

Asiakkaan tunnistamiskäytännöt hakevat muotoaan

| Lue lisää >>

CSI-pilvipalveluissa lyhyitä katkoksia 27.5.19

| Lue lisää >>

Tukipalvelun poikkeava aukiolo 17.5.2019

| Lue lisää >>

Pilvipalvelussa häiriöitä 28.-29.4. 2019

| Lue lisää >>

Oikeusavun laskutusrajapinnassa käyttökatko 25.4.2019

| Lue lisää >>

Tyytyväisiä CSI LakiMies -asiakkaita

| Lue lisää >>

CSI on mukana Asianajoassistenttipäivässä

| Lue lisää >>

Pilvipalvelun ylläpitokatkos 2.4.2019

| Lue lisää >>

Myyntireskontran parhaat käytännöt: kirjauspäivä ja kirjanpidon raportit

| Lue lisää >>

Oikeusavun laskutusrajapinnassa käyttökatko 2.4.2019

| Lue lisää >>

CSI LAWYER JA CSI PROFESSIONAL 8.1 ON JULKAISTU 25.2.19

| Lue lisää >>

CSI LAKIMIES 8.1 ON JULKAISTU 5.2.19

| Lue lisää >>

CSI-ohjelmistojen 8.0-korjausversio 21.1.19

| Lue lisää >>

CSI Mobilesta on julkaistu uudet versiot

| Lue lisää >>

Vuosi 2019; muistithan lukea muistilistan

| Lue lisää >>

CSI-tukipalvelun aukiolo jouluna

| Lue lisää >>

VQ Forumin parhaat ideat

| Lue lisää >>

Kyberhyökkäys – mitä ihmettä?

| Lue lisää >>