Syy jouluviikon ongelmiin CSI Mobilessa, CSI MyDeskissä ja time tracking -integraatioissa on selvinnyt
9. tammikuun, 2024 | UutisetJouluviikolla (19.–21.12.23) CSI Mobilen, CSI MyDeskin ja time tracking -integraatioiden toimintaa häirinneen ongelman syy on selvinnyt.
CSI pystyi silloin paikallistamaan ongelman Microsoftin palveluihin, joten ongelman selvittely on jatkunut Microsoftin asiantuntijoiden toimesta.
Microsoft on nyt vahvistanut ongelman aiheutuneen ohjelmistovirheestä Relay-palvelussa, jota CSI Mobile, CSI MyDesk ja TiQ Time ja Ilves MyActivities Pro -integraatiot käyttävät. Virhe oli päätynyt Relay-palveluun Microsoftin joulukuussa julkaiseman uuden ominaisuuden mukana.
Microsoft on 21.12.23 korjannut tausta-ajolla kaikki vialliset relayt eli asiakkaiden ”mobiiliputket”. Kyseinen ominaisuus on sittemmin kumottu kokonaan, joten virhe ei tule toistumaan.
Jos kaipaat virheestä teknisempää kuvausta, ole yhteydessä CSI-tukeen, help@csihelsinki.fi.