Asiakkaiden lomaillessa myös CSI:n tukipalvelu siirtyy taas puhelinpalvelun osalta normaalia lyhyempiin aukioloaikoihin.
Lue lisää >>CSI-ohjelmiston käyttömaksut kattavat asiantuntevan tukipalvelun, joka palvelee asiakkaita ohjelmiston käyttöön liittyvissä ongelmissa sähköpostitse ja puhelimitse arkisin klo 9-16.
Lue lisää >>Ohjelmiston käyttömaksut kattavat tukipalvelun sekä ohjelmistovirheiden selvittelyn ja korjauksen. Muista palveluista veloitetaan erikseen.
Lue lisää >>CSI laskuttaa ohjelmiston käytöstä jälkikäteen kvartaaleittain asiakkaalta saatavan aktivointiraportin perusteella.
Lue lisää >>CSI:n asiakastuki palvelee arkisin klo 9:00-16:00, jolloin sekä tuen sähköpostissa (help@csihelsinki.fi) että puhelinumerossa (010 322 7880) on päivystys. Tukitiimi pyrkii reagoimaan tukipyyntöihin mahdollisimman nopeasti niiden kiireellisyyden huomioiden. Ongelman selvittäminen alkaa viimeistään seuraavan työpäivän aikana.
Lue lisää >>Jos asiakkaan ongelman syyksi paljastuu ohjelmistovirhe, CSI aloittaa korjaustoimenpiteet virheen kiireellisyysluokituksen mukaisesti.
Lue lisää >>