Tietoa CSI-tuesta

Tietoa palveluistamme ja veloituksistamme. Ellet löydä etsimääsi, lähetä meille kysymys.

CSI-tuen puhelinpäivystyksen poikkeusajat kesäviikkoina

Asiakkaiden lomaillessa myös CSI:n tukipalvelu siirtyy taas puhelinpalvelun osalta normaalia lyhyempiin aukioloaikoihin.

Lue lisää >>

Mitkä palvelut sisältyvät ohjelmiston käyttömaksuun?

CSI-ohjelmiston käyttömaksut kattavat asiantuntevan tukipalvelun, joka palvelee asiakkaita ohjelmiston käyttöön liittyvissä ongelmissa sähköpostitse ja puhelimitse arkisin klo 9-16.

Lue lisää >>

Mitkä CSI-palvelut ovat erikseen veloitettavia?

Ohjelmiston käyttömaksut kattavat tukipalvelun sekä ohjelmistovirheiden selvittelyn ja korjauksen. Muista palveluista veloitetaan erikseen.

Lue lisää >>

Miten ohjelmiston käytöstä veloitetaan?

CSI laskuttaa ohjelmiston käytöstä jälkikäteen kvartaaleittain asiakkaalta saatavan aktivointiraportin perusteella.

Lue lisää >>

Miten nopeasti saan apua käyttöongelmaani?

CSI:n asiakastuki palvelee arkisin klo 9:00-16:00, jolloin sekä tuen sähköpostissa (help@csihelsinki.fi) että puhelinumerossa (010 322 7880) on päivystys. Tukitiimi pyrkii reagoimaan tukipyyntöihin mahdollisimman nopeasti niiden kiireellisyyden huomioiden. Ongelman selvittäminen alkaa viimeistään seuraavan työpäivän aikana.

Lue lisää >>

Kuinka nopeasti CSI reagoi ohjelmistovirheisiin?

Jos asiakkaan ongelman syyksi paljastuu ohjelmistovirhe, CSI aloittaa korjaustoimenpiteet virheen kiireellisyysluokituksen mukaisesti.

Lue lisää >>

Etkö löytänyt mitä etsit?
Lähetä meille kysymys