Kuinka nopeasti CSI reagoi ohjelmistovirheisiin?
27. joulukuun, 2018Jos asiakkaan ongelman syyksi paljastuu ohjelmistovirhe, CSI aloittaa korjaustoimenpiteet virheen kiireellisyysluokituksen mukaisesti.
Jos virhe estää koko ohjelmiston käytön (kiireellisyysluokka 1), sen korjaus aloitetaan saman työpäivän aikana.
Jos virhe rajoittaa ohjelmiston käyttöä (kiireellisyysluokka 2) korjaustoimenpiteisiin ryhdytään kahden työpäivän kuluessa.
Käyttöä vähemmän häiritsevät virheet (kiireellisyysluokka 3) korjataan ohjelmiston seuraavaan päivitysversioon. Korjausta odottaessa CSI pyrkii ohjeistamaan tavan virheen kiertämiseen.
CSI ylläpitää aina kahta tuoreinta CSI-ohjelmistoversiota, joihin virheen korjaus tehdään.