Miksi kaikki toiminnot eivät ole näkyvissä?
29. tammikuun, 2019 | KäyttöliittymäUudet toiminnallisuudet, kuten esim. myyntimahdollisuus, alitoimeksiannot ja sopimushinnoittelu tuodaan ohjelmistoon yleensä piilotettuina, jotta ne eivät hämmennä ohjelmiston käyttäjiä.
Pääkäyttäjä voi aktivoida toiminnot käyttöön ohjelmiston asetuksissa:
- Mene Asetukset > Parametrit > Järjestelmän parametrit > Ohjelmiston ominaisuudet.
- Merkitse vihreällä pallolla toiminnallisuudet, jotka haluat aktivoida.
- Varmista, että aktivoitujen toiminnallisuuksien kansiot ovat näkyvissä normaalikäyttäjille eikä navigointioikeuksia ole rajattu. Kansioiden näkyvyys tulee varmistaa käyttäjätyypeittäin Asetukset > Käyttäjän asetukset > Navigointioikeudet.
Hakusanat: navigointioikeudet uudet toiminnot kansiot