Miksi kaikki toiminnot eivät ole näkyvissä?

29. tammikuun, 2019 | Käyttöliittymä

Uudet toiminnallisuudet, kuten esim. myyntimahdollisuus, alitoimeksiannot ja sopimushinnoittelu tuodaan ohjelmistoon yleensä piilotettuina, jotta ne eivät hämmennä ohjelmiston käyttäjiä.

Pääkäyttäjä voi aktivoida toiminnot käyttöön ohjelmiston asetuksissa:

  • Mene Asetukset > Parametrit > Järjestelmän parametrit > Ohjelmiston ominaisuudet.
  • Merkitse vihreällä pallolla toiminnallisuudet, jotka haluat aktivoida.
  • Varmista, että aktivoitujen toiminnallisuuksien kansiot ovat näkyvissä normaalikäyttäjille eikä navigointioikeuksia ole rajattu. Kansioiden näkyvyys tulee varmistaa käyttäjätyypeittäin Asetukset > Käyttäjän asetukset > Navigointioikeudet.

Hakusanat: navigointioikeudet uudet toiminnot kansiot

Lisää samasta aihealueesta:

Miten otan käyttöön oikolukutoiminnon?

| Lue lisää >>