CSI LakiMies 10.0-korjausversio 15.10.21
14. lokakuun, 2021 | VersiojulkaisutJulkaisemme CSI LakiMies -ohjelmistosta korjausversion perjantain 15.10.21 aikana. Versio korjaa seuraavat ohjelmistovirheet:
- Ohjelmiston vasemman laidan tehtäväalueet listautuivat avustaja-käyttäjätyypille väärässä järjestyksessä.
- Aktivointiraportilla näkyi komponentti ”Document System Integration (NetDocuments, M-Files, SharePoint (Old))”, vaikka asiakkaalla ei ollut mikään näistä arkistointityypeistä käytössä.
- Esteellisyyshaun tuottamassa listassa passivoiduilta asiakkailta puuttui passivoinnista kertova harmaa kuvake.
- CSI LakiMies -ohjelmiston esteellisyyshakunäkymässä oli Avauspyyntö- ja Myyntimahdollisuus -sarakkeet, vaikka kyseiset toiminnot puuttuvat ohjelmistosta.
- Esteellisyyshaku toimi hitaasti, mikäli asiakkaan tietokanta oli suuri.
- Aktiivisen yritysasiakkaan pystyi yhdistämään passiiviseen yritysasiakkaaseen.
- Emoyhtiön tytäryhtiöt eivät näkyneet Tytäryhtiöt-kansiossa, jos emoyhtiöön oli yhdistetty jokin toinen yritys.
- Toimeksiantolistan ”Omat kattohinnan hälytysrajan ylittäneet” -näkymässä näkymän suodattimet olivat virheellisesti valittavissa.
- Ennakkolaskun viitenumero muodostui väärin siten, että kolmas numero vasemmalta oli aina 0, kun sen olisi pitänyt olla toimipisteen numero (1, 2, 3 jne.).
- Hyvityslaskunäkymien lataaminen oli hidasta, mikäli asiakkaan tietokanta oli suuri.
- Maksukehotuksille pystyi lisäämään kielikäännöksiä myös passivoiduilla kielillä.
- Suoritukset-kansiossa nuolinäppäimillä pystyi liikkumaan erityyppisten kirjausten (esim. suoritus, maksun palautus) välillä, jolloin valikot ja valintanauha eivät päivittyneet tapahtuman mukaan. Nyt nuolilla liikkuminen on estetty.
- Tietojen ryhmittely ei toiminut näkymissä oikein ilman näkymän päivittämistä.
- Kun dashboard-kaavion tulosti kuvatiedostoksi, sitä ympäröi musta kehys, mikä vaikeutti kaavion alaotsikoiden lukemista.
- Käyttäjä, joka ei ollut postituslistan vastuuhenkilö tai kuulunut siihen oikeudet saaneeseen käyttäjäryhmään, pystyi aktivoimaan/passivoimaan postituslistan.
- Jos arkistointityypiksi oli valittu Office 365 SharePoint, ei sitä enää voinut poistaa käytöstä.
- SharePoint-integraation ollessa käytössä toimeksiannon päättäminen ja aktivointi päivittivät tarpeettomasti integraation käyttöoikeuksia ja tuottivat virheilmoituksen.
- Jos ohjelmistoon oli liitetty dokumentinhallintajärjestelmä tai jaettu kansio ja toimeksiantajaa vaihtoi useampaan kertaan, ohjelmisto antoi virheilmoituksen.
- Kun Outlook-lisäosa oli käytössä ja toimenpidettä kirjasi sähköpostiviestistä toimeksiantoa valitsematta, ohjelmisto sulki ikkunan luomatta toimenpidettä tai antamatta virheilmoitusta.
- Siirrettäessä laskuja Fennoaan integraatio ei ottanut huomioon integraation aloituspäivä -parametria, jolloin myös ennen sitä luodut laskut siirrettiin Fennoaan.
- Maksukehotusten tekstien muokkaus asetuksissa ei ollut mahdollista.